Hoofdstuk 16
Amy & Liam POV!
Liam zat op Angel. Ik stond in het midden, ik had angel vast gemaakt aan de longeerlijn. Angel stapte rustig rond mij heen. En Liam zat gespannen op angel. Hij vond het nog steeds eng om op angel te zitten. "Liam! Ontspan nou! Anders ga ik je streskip noemen hoor!" Riep ik
Hij zuchte diep en ging wat ontspannender zitten. "Goedzo Liam!"
Ik lachte. Angel ontspande meteen ook een beetje. "Drijf hem maar aan tot draf"
Liam knikte en spoorde angel aan. Angel ging over in draf. Liam ging netjes lichtrijden. "Zie je nou wel, hij is harstikke braaf. Jij moet alleen ook ontspannen zijn!"
Liam POV
Amy had eigenlijk wel gelijk. Ik moest meer ontspannen en dan zou angel ook vanzelf braver zijn. Hij reed eigenlijk best fijn. Ik lachte in mezelf. "Laat hem eens stoppen en kom naar het midden rijden!" Riep Amy. Ik liet angel stappen en stuurde hem naar Amy toe. Ze klikte de longeerlijn los. "Zo ga maar eens stappen. Ik ga even Apple halen, Dan gaan we samen buiten rijden."
"Oké is goed!" Zei ik enthousiast.
Ze liep weg. Ik spoorde angel weer aan. Hij ging braaf stappen. Hij was echt heel erg braaf! Amy stond al snel weer in de bak. Ze stapte op en kwam naast me draven. Daarna deed ze het hek open en reed uit de bak. Ik volgde haar. Toen ik eruit was deed ze het hek weer terug dicht. Daarna spoorde ze Apple aan. Ze ging in draf van het erf af. Ik volgde al snel. We gingen naar het bos. En daar had ik het leukste buitenritje wat ik ooit gehad!
Reageer (2)
verder pleas!!!!!
1 decennium geledenxxxx
mooi!!! snel verder! xx
1 decennium geleden