Hoofdstuk XC
Haha, ik ben blij dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over Wesley's terugkeer. :'D
Wesley? vroeg hij verbijsterd, waarmee hij Jonah midden in een zin onderbrak. Jonah viel geërgerd stil, maar Oliver was al vergeten dat hij met iemand had staan praten, want het was inderdaad Wesley.
Ol! Dus hier heb jij je al die tijd verstopt.
Wesley? vroeg hij verbijsterd, waarmee hij Jonah midden in een zin onderbrak. Jonah viel geërgerd stil, maar Oliver was al vergeten dat hij met iemand had staan praten, want het was inderdaad Wesley.
Ol! Dus hier heb jij je al die tijd verstopt.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Wesley is awesome
1 decennium geledenIk zit niet met mijn kop in het zand. Wat is dat überhaupt voor rare uitdrukking? Ik ben geen struisvogel.
1 decennium geledenHier moest ik dus net gewoon even hardop om lachen. :'D Echt geweldig, waar haal je het toch vandaan? (':
Nee, dat klopt, ik ben nog steeds niet met mijn huiswerk bezig. Zeg, mag ik jou de schuld geven?Hahah Wes is zo awesome. Ik hoop ook al een tijdje dat tenminste één van de twee huwelijksfantasietjes heeft. aah, mijn kleine comedian, wat heb ik hem gemist
1 decennium geledenEn bam... Wesleys geweldigheid spat er weer van af! Ook leuk dat hij al vanaf het eerste gesprek zijn best doet Oliver en Percy weer bij elkaar te krijgen. Dank je, Wes!
1 decennium geledenMocht Wesley op youtube zitten, dan zou hij de persoon zijn wiens posts altijd bovenaan staan omdat ze zoveel duimpjes krijgen :')
1 decennium geleden