Hoofdstuk LXXXVIII
Het is vakantie. *O*
Oliver had zich heel veel dingen voor kunnen stellen, maar dit was iets dat er bij hem niet in ging. Egoïsme? herhaalde hij verbijsterd.
Percy haalde lichtjes zijn schouders op. Wat zou ik daar in s hemelsnaam moeten doen zonder jou?
Oliver had zich heel veel dingen voor kunnen stellen, maar dit was iets dat er bij hem niet in ging. Egoïsme? herhaalde hij verbijsterd.
Percy haalde lichtjes zijn schouders op. Wat zou ik daar in s hemelsnaam moeten doen zonder jou?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Dat zou wel veel verklaren, niet?
1 decennium geledenMaar straks is het heel iemand anders, mm. Ik geloof het nog niet.
Tuurlijk is Michael een dubbelagent, dat ligt toch zo voor de hand, niet? Maar ik vraag me dan wel af, aan wiens kant staat hij werkelijk? Aan de Goede kant, zoals Snape? En wat heeft hem er dan toegebracht om dubbelspion te worden?
1 decennium geledenWhut? Micheal dooddoener zou een hoop verklaren maar toch geloof ik het niet helemaal!
1 decennium geledenSnel verder!
Xoxo
Michealdooddoenerverraderwut? Hm. Dat zou een hoop verklaren. Aan de andere kant weet je het maar nooit; het zou net zo goed Joseph kunnen zijn, of misschien zelfs Percy zelf. Ik wacht het even af.
1 decennium geledenHmm, je schakelt gewoon over? Je vindt het veel te grappig om ons bijna te doen ontploffen...
1 decennium geleden<3