Foto bij Hoofdstuk LXXXIV

Eindelijk weer een hoofdstuk. Ik ben echt toe aan de kerstvakantie. :')


Oliver slaakte een diepe zucht. “Goed dan. Maar ik wed dat je daar komend jaar op terug zult komen.”
      Percy lachte. “Dat zullen we nog wel zien.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Phlegethon

    Quiddich!! (ik hou dme niet aan mijn, niet reageren tot het laatst hoofdstuk, maar goed)
    alleen het jaartal maakt me confused

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Gelukkig ben je niet gaan zweven omdat je in de nieuwsbrief hebt gestaan, maar lekker met je voetjes op de grond gebleven en zoals altijd weer een prachtig hoofdstuk neergezet!! :P
    (yeah) Quidditch!!
    En dan moet Ollie door een beuker van zijn bezem worden geslagen, Percy verzorgt hem en als Ollie bijkomt kussen ze elkaar eindelijk! :Y) Klinkt dat nu niet perfect?

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Dat vind Oliver vast tof! (: Zo attent van percy om hem daarvoor te wekken. En ik ben zelf precies ook aan kerstvakantie toe, want ik weet niet eens een opmerking over percy en kussen te verzinnen (toch geen opmerking die niet al lang afgezaagd is.. je moet het dringend eens echt laten gebeuren, of zélf ik raak door de mogelijke situaties heen. Al snap ik natuurlijk dat je het perfect wilt hebben en niet wil dat de situatie al eens vernoemt is in een reactie, maar echt.. dat is niet erg hoor! Het is sowieso toch al perfect!) (Hierbij heb ik de twee woorden dus tóch nog binnen kunnen smokkelen.. Ho hé, Olé!)

    1 decennium geleden
  • Muze

    Heheh, hij vindt dat je een lekker gat hebt Olly. Hint hint, wanneer zie je het nu in dat hij smoor op je is?! xD

    Ooh, over tien daagjes in het verhaal ben ik geboren... De dag dat het ijs begon te smelten hahah xD

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Hahahaha, Olli met zijn bips ^^
    I love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen