Foto bij Hoofdstuk LXXVII

Ik beloof dat de fluff wel weer terugkomt... ooit. :'D

In de tussentijd ben ik overigens met een heleboel Perciver bezig voor Every Perciver AU you (n)ever wanted, mijn verhalen voor NaNoWriMo. In die story staat op dit moment nog niets, maar Olismaug staat wel al online - Oliver als draak! ^^


Oliver merkte wel dat Joseph daarbij uitspraken over de manier waarop ze de verdwenen groep terug zouden vinden ontweek, maar hij maakte er geen opmerking over. Er waren problemen waar hij liever niet over nadacht, en er waren problemen die hij simpelweg probeerde te ontkennen. Dit hoorde zonder twijfel in de laatste categorie thuis.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Theodora

    Weet Oliver dat er een spreuk als Avada Kedavra bestaat om van vervelende gevalletjes als Michael af te raken? (cat)

    Okay no, don't turn our beloved Oliver into a murderer.




    Misschien Crucio? :Y)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Nu is het wel heel erg triest! Oliver moet achter Percy gaan!! En Michael zit er voor iets achter... dat voél ik gewoon...:Y)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik las de inleiding voor "Every Perciver AU you ever wanted" (die n hoort daar echt niet thuis!).. Hm, Percy als weerwolf? Goed idee, dan kan hij zichzelf bevrijden, naar Oliver komen en hem kussen (liefst wel in mensenvorm, dan). En Oliver als draak? Nog beter, dan kan hij Michaël verjagen, Voldemort doden en is hun leven weer normaal! (krul)

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Olivers handen jeukten om naar zijn toverstok te grijpen, en hij moest echte moeite doen om zich ervan te weerhouden. I'M SO DIRTY MINDED! ;x
    Oké, nu terug naar het serieuze.
    THIS IS SO SAD ;c
    I HATE YOU MICHEAL
    Ik heb het gevoel dat hij er iets mee te maken heeft dat Percy etc. weg zijn!

    1 decennium geleden
  • Muze

    Awh, nu heb ik zin om mijn nietbestaande stok te pakken en een niet al te lieftallige spreuk op Michael af te sturen. Poor Percy, dont be sad, it's gonna be alright(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen