Foto bij shannon dag

hallo ik ben shannon.
ik hou van gek doen en feesten met mijn vriendinnen. ik feest zo vaak dat ik slaap in de les. ik heb stiekem een cruss op de nieuw boy.
hij heet zayne. dat heb ik van anne gehoord. hij botste tegen haar aan. ik wou dat ik haar plek had dan had ik hem ontmoet. ik heb ook gehoord dat anne een date heeft met nail. wat ik niet snap anne is helemaal niet zo mooi. ik heb gehoord dat nail alleen met meisjes gaat zoals edie. dus dit gaat niet goed aflopen. maar als nail iets doet met anne wat mij niet bevalt dat .......

de helft van de dag was best saai. maar in de pauze was het leuk de nieuwe kwam naar mij toe. ik wist zijn naam al door anne. ik zei hey vind je het een beetje leuk op deze school. hij zei ja. in mijn hoofd dacht ik hoe kan je het nou leuk hebben op school.

we hadden echt veel lol. toen de pauze afgelopen was deed die even raar

als of hij nerveus was. toen kwamen er paar nerds zingen

en hij ging op eens mee zingen en hij kan echt goed zingen en daarna toen het afgelopen was vroeg hij me mee uit. ik zei natuurlijk ja. ik wou hem eigenlijk kussen maar dat deed ik maar niet. dus ik gaf hem maar een snuffel. toen ik verder ging zag ik edie ze zat te praten met nail. maar ik kom er wel achter waar ze over hadden. ik kom overal achter. ik ben de roddeltante.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen