Doshfiets - Alex ships
Doshfi Katalaki/Iets
Ik zie iedereen al denken: Doshfiets? Dosh-fiets? Do-sh-fiets? Doshfi-ets?
Doshfi is het geweldige hersenspinsel van Alex, die haar boek over Doshfi Katalaki nog niets heeft geschreven, maar het al wel shipt. Daarom kon ik uiteraard niet achterblijven.
Een fragment waardoor ik Doshfiets ben gaan shippen:
Maar het is er niet meer.
DOSHFI
Ik vind 'doshfi' eigenlijk wel en leuk woord.
Doshfi.
Dosshshshhhhhhhfi.
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooshfi.
Doshfi.
Ooit maak ik een karakter.
En die noem ik Doshfi.
Doshfi katalaki.
Ik ship hem/haar (het kan bij beide geslachten wel, toch?) al met iets.
Doshfi katalaki x iets.
OTP.
Derp.
Moet even Doshfi katalaki opslaan.
NEXT.
Want dit is zo briljant! En telkens als ik dit stukje herlees is het FEEEEEEEEEEEEELS. Of nee: DOSHFIETSFEEEEELS.
Inmiddels kan ik me geen leven zonder Doshfiets meer voorstellen.
Overigens is Doshfi Katalaki Indiaas of Turks.
Reageer (1)
Ik ship Doshfiets zo hard, het is ook echt een geweldige shipnaam.
1 decennium geledenHm.... Turks kan ook wel, maar Indiaas is leuker (die kleding is zo lief!)
Zeg, weet je dat the suitelife of Zack & Cody een Indiase versie heeft? Indiase namen, kleding etc. het is zo geweldig.
Ik weet nu al een passage in mijn Doshfi roman:
'Doshfi, stil zijn. Dosh! Doshshshshshshshshshshhshshshshhshshhfi'
Genius combo x4
Het is overigens geweldig dat je hier een hoofdstuk over hebt gemaakt.
DOSHFIETSFEEEEEEEEEELS