My meeting with Kevin.
Ik zit samen met Keeve aan tafel we zijn een beetje aan het praten over van alles en nog wat totdat Burn er aankomt mijn gezicht vertrekt als ik zie dat Burn bij ons aan tafel komt zitten. ‘kom Ulvida, we gaan naar buiten’ zegt ze en trekt me mee. Ik, Keeve en Ann hebben een hekel aan hem, Maquia niet, zij mag gewoon iedereen. Als we buiten zijn komt Burn ons achterna, ‘Burn ga gewoon weg!’ zegt Keeve en kijkt hem boos aan, ‘ik wil gewoon wat weten’ zegt hij stug en kijkt mij aan. ‘wat?’ zeg ik en kijk hem raar aan. ‘of je op Hiroto bent’ zegt hij en kijkt me serieus aan. ‘kom op zeg burn, dit deden we eerder altijd toen we kleiner waren, nu zijn we ouder, nu doen we dat niet meer’ zeg ik en kijk serieus terug. ‘hmm, eerder waren we hier eerlijk over’ ‘nu nog steeds’ zeg ik stug. En loop met Keeve mee. ‘alsjeblieft Burn, volg me niet meer, daar heb ik een hekel aan, en al helemaal als jij het bent’ zeg ik en loop met Keeve naar binnen. ‘Ulvida, dat was best hard wat je tegen hem zei’ zegt Keeve en we lopen door naar de trainingszalen, ‘weetje waar ik zin in heb, om Raimon op te zoeken’ lach ik vals ‘Genimi Storm moet tegen ze voetballen in Hokkaido. ‘oh nee, niet de valse blik weer hé’ lacht ze. ‘zullen we toestemming vragen aan Vader’ smeek ik haar omdat ik niet alleen wil gaan. ‘oke, vooruit dat maar’ zegt ze en volgt me naar Vader. ‘bij de deur aangekomen staan we stil. ‘ik denk wel dat het mag’ zeg ik. We kloppen en lopen naar binnen. ‘kom binnen’ zegt hij serieus en draait zich naar ons toe. ‘oh, jullie zijn het, wat willen jullie’ vraagt hij aan ons. ‘nou, wij willen graag naar de wedstrijd van Genimi Storm tegen Raimon’ zeg ik smekend. Hij zucht ‘vooruit dat maar’ zegt hij en knikt. ‘als de wedstrijd voorbij is zijn jullie er weer’ zegt hij streng. ‘dank u Vader’ zeggen wij en lopen opgelucht terug. ‘kom we gaan’ zeg ik snel. We zijn aangekomen, als we rondlopen zie ik alle leerlingen ons bang aankijken. ‘wat hebben hun nou?’ vraagt Keeve aan mij. ‘ik weet het niet’ antwoord ik en samen lopen we naar de pitch. De wedstrijd is nog niet begonnen. We lopen rond en kijken wie er al wel op het veld zijn. ‘hmm, we zijn vroeg, Genimi is er nog niet’ zeg ik tegen Keeve als ze de hoek om zijn. ‘dat is raar, ik hoorde ze wel praten dat ze weggingen’ zegt Keeve. ‘dan gaan maar naar de training kijken’ zeg ik en ik ga zitten op de tribune. ‘het is hier koud zeg’ zeg ik tegen Keeve. ‘had je maar een dikkere jas aan moeten doen’ antwoordt ze plagerig. ‘ik wist niet dat het in Hokkaido ook winter is’. Raimon merkt ons op, nou ja, sommigen dan. De speler die me tegen hield kijkt mij strak aan. ‘kent hij jouw?’ vraagt Keeve als zij het opmerkt. ‘hij hield mij de vorige keer tegen toen ik terug naar de basis wou’ zeg ik terwijl ik vooruit kijk. ‘wat een schoft, ons houd je niet tegen’ zegt Keeve en kijkt hem boos aan. ‘ik heb zin om dichter bij te komen’ zeg ik en lach voor mij uit. ‘je hebt iets in je schild is het niet?’ zegt Keeve en kijkt mij serieus aan. ‘misschien’ ik sta op en kom dichterbij, ik zie dat ze naar elkaar fluisteren en kijken mij aan, ik kijk achterom naar Keeve maar zij blijft rustig zitten, ze heeft er dus geen zin in. ‘zo’ zeg ik als ik bij hun ben. ‘wat doe jij hier’ zegt een van de spelers. ‘hebben jullie zin om wéér te verliezen’ zeg ik en kijk ze lachend aan. ‘dit keer’ zegt Kevin tenminste die naam hoorde ik en hij luisterde ernaar. Zijn team moet hen tegen houden, anders had hij me aangevallen. ‘Kun je er niet tegen dat ik dat zeg’ zeg ik plagerig, ‘alsnog, jullie verliezen’ zeg ik, ‘KEVIN’ hoor ik, ik kijk om en zie dat zijn team hem niet meer kan houden en dat hij mij probeert aan te vallen. In een draai gooi ik hem over me heen en kom hij met een klap op de grond, gek want eerder deed ik dit ook bij Burn naar de kreeg ik nooit over me heen, het zijn van de spierversterkers denk ik in mezelf. Hij wordt nog bozer en komt snel overeind, hij wordt woedend! En probeert me nog een keer aan te vallen maar dan, komt Genimi Storm er net aan, Reize is boos op me, dat zie je in zijn ogen.
Reageer (2)
Haha ik vind boze Kevin altijd zo leuk dan is hij gewoon gestoord bezig
1 decennium geledenGa maar weer snel verder
En ook met die andere (die vind ik stiekem nog steeds leuker) (a)
jippie
1 decennium geledenoeps reize is boos
snel verder