Heyy,,

Weer ff geleden, maar hier is er weer één ;D

Bvvc. ^^


Oma?
Kate pov,,
‘Wie bent u ?’ vraag ik wanneer de oude vrouw dichterbij komt. ‘Ohh, Ashley ik ben zo blij dat alles goed met je gaat.’ ‘Ik ben Kate.’ Breng ik uit. De oude vrouw kijkt me eerst raar aan maar lacht dan. ‘Ik verwisselde jullie twee.’ Zegt de vrouw dan. ‘Maar, ken ik u ?’ vraag ik bewonderd. ‘Nee,’ zegt ze ‘Je hebt me gewoon al lang niet meer gezien.’ ‘Oma?’ vraag ik bevend. Lachend knikt ze. Met tranen in mijn ogen geef ik haar een knuffel. ‘Waarom bent u hier?’ vraagt Nick dan. ‘We hebben een dreigbrief gekregen.’ ‘Wat?’ vraagt Nick verbaast. Mijn oma haalt wat uit haar tas en geeft het aan Nick. ‘Lees hardop voor.’ Zeg ik wanneer hij het blad wil openplooien. Hij knikt en begint meteen met lezen. Beste, Ik heb jouw kleinkind. Doe geen domme dingen zoals de politie bellen of het aan andere mensen te vertellen. Wanneer u dat doet gaat u kleinkind dood, zeker weten ! Breng 50 miljoen euro naar dit adres het ligt in Spanje. Bij dit adres is er heel kort bij een brug. We willen dat je het daar deponeert voor 10 januari. Anders zal u, u kleinkind nooit meer levend zien. Groeten, X.

Nick pov,,
Wanneer ik de brief heb gelezen heb ik tranen in mijn ogen. ‘Willen ze Ashley dood doen?’ vraag ik bang. De oude vrouw knikt. ’50 miljoen, weet je wel hoeveel.’ Brengt Kate uit. ‘Ik denk dat degene wie Ashley heeft ons kent want we zijn heel rijk.’ Ik en Kate kijken elkander heel raar aan. ‘We hebben het grootste huis in las Vegas.’ Zegt de oude vrouw dan weer. ‘Vind u 50 miljoen niet veel dan?’ vraagt Kate. ‘Jawel hoor, maar alles om mijn kleinkind te krijgen.’ Zegt ze dan.

Reageer (2)

  • CouchPotato

    Heeyy!!
    Omg, je moet echt snel verder gaan
    Ashley moet vrij komen ö
    Dat moet gewoon!!
    x Eline

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!
    hij is echt super!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen