'llow x)

Ik heb wel weer beetje inspi. Ik hoop dat het genoeg is ^^

nanana.. <3


De enveloppe. <3
Kate pov,,

‘Ik heb haar alleen gezien.’ Zegt de vrouw. ‘Zei ze iets?’ vraag ik meteen. ‘Nee.’ ‘Wilt u ons echt niet helpen?’ ‘Ik zou willen helpen, maar ik weet niet hoe.’ ‘Oké.’ Samen met Nick loop ik de winkel uit. ‘Wacht!’ gilt de vrouw. Meteen draai ik me om een loop naar haar toe. ‘Ze had iets vast en is het hier verloren. Ik wouw het haar nog terug geven maar ik kon haar nergens meer vinden.’ Ik kan alleen maar knikken. ‘Alstublieft.’ Zegt ze wanneer ze me een enveloppe geeft. ‘Dankje.’ Zeg ik nog. De vrouw lacht en Nick en ik stappen verder. ‘Wat is dat?’ vraagt Nick. ‘Ik weet het niet.’ ‘Daar is een bankje.’ Ik knik en samen gaan we zitten. Snel doe ik de enveloppe open. Een blauw papiertje pak ik eruit. ‘Lees is voor.’ Zegt Nick meteen. Ik knik snel en begin te lezen. Hey, ik weet wie jij bent. Maar volgens mij ken jij mij niet. Ik ben je oma sorry dat ik het misschien zo mysterieus maak maar vandaag zag ik je in Las Vegas waar ik woon. Ik heb je soms wel is gezien met je papa enzo in Portugal maar nu woon ik dus hier in Las Vegas. Zou je misschien me willen komen opzoeken ? Dit is mijn adres. ****** Voor het geval dat je me niet zou geloven enzo heb ik een foto van jouw en je zus in de enveloppe gestoken. Je kan ook wat geld er in treffen om met de trein naar mijn huis te komen want ik woon namelijk dicht bij het station. Alsjeblieft kom naar me toe ik heb je heel veel gemist Kate. Ze denkt dat Ashley mij is. ‘Heb je een oma?’ vraagt Nick. Ik kan alleen maar knikken want de tranen rollen over mijn wangen. ‘Toen papa gestorven is, mochten we van mama oma nooit meer zien daarom zijn we ook verhuist.’ ‘Maar ik weet niet of het verhaal kan kloppen.’ Zeg ik dan. ‘Er zat toch een foto in?’ ‘Owja, juist en snel pak ik er een foto uit. ‘Wow, wie is wie?’ vraagt Nick snel. Ik lach en wijs dan de rechtse persoon aan ‘Dat is Ashley.’ ‘En dat ben ik.’ Als ik de linkse persoon aan wijs. ‘Kunnen we naar Las Vegas gaan?’ vraag ik dan hoopvol. ‘Ja ik denk het.’ ‘ASHLEY!’ wordt er geroepen. Raar draai ik me om.

Reageer (2)

  • RunawayLove

    Verder.<3

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!!
    echt un super quiz!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen