Heyy,,

Nr 66. <3 Hope you like it

Kziejegraag <3


Ik rust niet voordat ik jouw gevonden heb !
Nick pov,,

Overal staan politieagenten. Joe en Kevin hebben het allemaal uitgelegd. Opeens zie ik Kate aan komen samen met haar mama en Thomas. Ik durf hen niet aan te kijken, dankzij mij is Ashley weg en haar moeder moest me sowieso al niet. Als ze voor mij staan gunt haar moeder me geen blik. ‘Is er al nieuws?’ vraagt Kate bezorgt. Verdrietig schud ik nee. ‘Het... komt wel goed.’ Zegt Kate dan met een hapering in haar stem. Ik durf niet te knikken, het is allemaal mijn schuld. De mijne.. Iedereen wordt ondervraagt zelfs Kate,Thomas en haar moeder. ‘Waarom moet zo’n klein kindje worden ondervraagt? Vraag ik boos aan de politie. De moeder kijkt me eerst raar aan maar lacht dan. De politie reageert niet. Snel neem ik Thomas op zodat ze hem niet meer kunnen ondervragen. Omdat ik zo kinderachtig doe zeggen de agenten dat het onderzoek wordt uitgesteld. Boos kijk ik ze aan. Ik ben razend. Zonder dat iemand het weet ga ik haar zoeken en ik rust niet voordat ik haar gevonden heb !

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!
    ik wil weten hoe het verder gaat!!!
    het is echt un super verhaal!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen