Heyy,,

Ja hier weer een deeltjee

Speciaal voor sjannekeee <3


Hate & Love
Ashley pov,,

Wanneer ik wakker word voel ik overal pijn. Het vreemdste vind ik dat er licht in de kamer is. Verbaast kijk ik om me heen en daar zit ze dan de vrouw die me dit allemaal aan doet. ‘U, u bent..’ probeer ik uit te brengen. ‘Ja ik ben de poetsvrouw.’ Zegt ze met een gemeen lachje. ‘Je oma is al onder weg naar hier en dan krijg ik kei veel geld.’ Gemeen kijk ik haar aan. Belachelijke trien denk ik bij mezelf. ‘Hier heb je wat eten.’ Sist ze. Maar wanneer ik het eten wil pakken trekt ze het terug weg. ‘Gaan we een spelletje doen?’ vraagt ze met een lach. ‘Als jij het eten kan pakken, krijg je het anders niet.’ Verdrietig kijk ik haar aan. Ik heb totaal geen kracht meer om achter eten aan te lopen. Toch probeer ik recht te staan. Maar ik zak terug in elkaar. ‘Dat wordt dus geen eten.’ En lachend stapt ze naar de deur als ze de deur wil sluiten zeg ik met mijn laatste kracht. ‘Dat wordt dus geen geld.’ En totaal uitgeput val ik op de matras neer. Alles wordt zwart..

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    dankje!!!!!
    echt super goede quiz!!!!!
    ik wil weten wat er nu gaat gebeuren met ashley!!
    echt een super quiz!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen