'llow,,

Nog 1 =D nog 1 Whoehoe x)

Help me?
Thomas pov,,

Nog steeds zit ik verdrietig in de zetel. Over een week wordt ik drie jaar en zonder Ash is het de stomste verjaardag ooit. Kate kijkt me nog steeds boos aan. Waarschijnlijk omdat ze Ash ook zo hard mist. Maar ik weet dat ik haar zag. Snel ren ik naar mama toe om ook haar het te vertellen dat ik Ash zag. ‘Mama, mama!’ roep ik uit. ‘Wat is er met jouw aan de hand kapoentje?’ vraagt mama dan. ‘Ik zag Ash !’ zeg ik blij ‘Hij zag het opsporingsbericht mam.’ Hoor ik Kate zeggen van uit de woonkamer. ‘Niet waar, ze bewoog.’ Zeg ik terug. ‘Ik mis Ash ook hoor Thomas, maar je kan ze niet zien op tv. Alleen zoals je zus zegt. Het zal waarschijnlijk dat opsporingsbericht zijn.’ ‘Niet!’ zeg ik boos terug. Heel veel tranen rollen over mijn wangen, Kate wil me troosten. Maar ik duw haar gewoon om. Huilend ren ik de trappen op en ga naar mijn kamer. Dan zie ik dat Tom mijn kamer binnen wandelt.

Ashley pov,,

Na 2 uur te wachten op het vliegveld mogen we eindelijk vertrekken. Ik weet uiteindelijk de bestemming toch. We gaan naar Spanje voor een hele europa tour. (Ik weet ook wel dat het niet klopt enzo maar anders gaat dat niet bij mijn ideetjes ^^) Als we dan terug in Duitsland zijn ga ik zeker naar huis. Nick zei dat het echt niet moest maar ik stond er op om dan terug naar huis te gaan. Meteen was ons gesprek afgesloten. Diep van binnen in mij doet het wel pijn als ik Nick zo zie maar mijn koppigheid is veel te sterk. Bij het vliegtuig zit ik bij het raam en langs me zit Nick. Niet dat we een woord wisselen ofzo. Nu voel ik me gewoon nog slechter dan deze morgen. Maar ik weet dat het allemaal aan mij ligt. Wanneer we eindelijk boven de lucht hangen val ik in slaap.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen