'llow.

I'm sorry dat ik snel ga x)
Willen jullie ook m'n andere serie maken?

Can you stop ?!
Ashley pov,,

Vandaag vertrekken we weer, vraag me niet waar heen. Ik heb totaal geen zin om nog te vertrekken. Bij het ontbijt zijn de jongens druk aan het praten. Maar mij maakt het totaal niet uit. Zonder wat te zeggen vertrek ik nog voor een laatste keer naar mijn hotelkamer. Nick kijkt me raar na maar dat boeit me vandaag echt niks. Ik heb echt een pest humeur. Wanneer ik de jongens ook hoor naar boven hoor komen sleur ik mijn koffer naar de gang. ‘Zal ik je helpen?’ vraagt Nick. ‘Nee, dankje het lukt wel.’ Zeg ik dan ‘Wil je hem wel meenemen met de lift?’ ‘Tuurlijk.’ Zegt Nick en trekt ook mijn koffer mee de lift in. Ik neem snel de trap en nog voor de lift onder is sta ik al beneden. ‘Dank je.’ Zeg ik wanneer Nick me mijn koffer geeft. Samen stappen we richting een limo. Heel veel meisjes vragen handtekening aan Nick enzo. Ook heel veel kijken mij jaloers aan. Ik trek me er niks van aan en loop gewoon door. Maar opeens zie ik wat ik echt niet fijn vind. Boos stap ik op de man af. ‘Zou je willen stoppen met filmen?’ vraag ik geërgerd. ‘Waarom?’ vraagt hij en kijkt me boos aan. ‘omdat ik dat niet wil.’ ‘En sinds wanneer heb jij dat te beslissen ?’ sist de man. Boos stap ik de Limo in, hopelijk heeft mam of Kate me niet gezien.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!
    echt super!!!!!
    ik ga morgen je andere quiz maken!!!
    i promise!!!!
    maar ik moet nu gaan
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen