Heyy,,

Weer een deeltje =D Hope you like it

Never wanna lose you babe <3
Kate pov,,

Snel pak ik Thomas uit de hondenmand doe zijn pyjama aan en leg hem in zijn bedje. Wanneer ik in mijn eigen kamer kom wordt ik meteen tegen de muur geduwd. ‘Mij zolang laten wachten hé.’ Zegt Tom met een grijns. ‘Sorry.’ Zeg ik lachend. Meteen begint hij me te zoenen. Lachend trekt hij mijn T-shirt uit ( als je geen details wil moet je door scrollen doet het roze deel)

Ik begin zijn riem los te doen. Zijn broek zakt meteen naar beneden. Snel duwt hij me op bed en begint me weer te zoen. Snelle kusjes blijft hij me geven van mijn voorhoofd tot mijn neus, dan mijn mond, mijn hals,.. Voor mijn broek stopt hij en trekt het weer in een ruk uit. Ook mijn bh en string moeten er aan geloven. Meteen draai ik me boven op hem en trek ook zijn T-shirt uit en zijn boxer. Weer draait hij zich op mij en pakt dan een condoom uit de lade. Rustig komt hij in me. Eerst stoot hij heel zacht maar daarna gaat hij steeds harder. Mmm kreunt Tom. Lachend geef ik hem een kus. Na een tijdje kom ik klaar en ook na een tijdje komt Tom klaar.
Samen liggen we naast elkaar. Na een paar minuten slaap ik op de borst van Tom.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    ik vind um coooooooool!!!!!!!!
    snel verder!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen