Heyy,,

Ja zoals jullie misschien hebben gezien heb ik een nieuwe serie ;D Zouden jullie die ook willen maken & dan zeggen wat jullie er van vinden? Dankjee

Loveyoubbie
Kate pov,,

Lachend ga ik met mama en Baloe mee naar huis. Ja ik heb het hond je Baloe genoemd. Ik vind het echt lief van Ashley dat ik een hondje kreeg en dan ook nog dat kettingtje. Ik mis haar wel. Wat zou ze nu aan het doen zijn ? ‘Kate kom je?’ hoor ik mama zeggen. ‘Ja ik kom.’ En snel zet ik Baloe vanachter in de auto. Als we aankomen thuis neem ik Baloe uit de auto en duw op de bel. ‘Ik doe open.’ Zegt Thomas blij. ‘Ik kom je pakken.’ hoor ik Tom er achter aan roepen. ‘Nee.’ Gilt Thomas nog en doet dan de deur open. ‘Hondje.’ Roept hij uit. Ook Tom is er bij komen staan. ‘Hoe heet ie?’ vraagt Thomas. ‘Baloe.’ Zeg ik en laat Baloe meteen los in de woonkamer. Thomas geeuwt even maar gaat dan toch terug naar de speelmat. Lachend zet ik me in de zetel met Tom naast me. Ik leg mijn hoofdje op de schouder van Tom. ‘Ben je moe?’ vraagt Tom lief. ‘Ja een beetje.’ Zeg ik ‘Ga je mee naar boven?’ vraag ik met een knipoog. ‘Tuurlijk.’ Zegt Tom met een lach. Net wanneer we naar boven willen lopen draai ik me om. Meteen krijg ik de slappe lach. Tom kijkt me raar aan en draait zich ook om. Daar ligt Thomas te slapen in de hondenmand van Baloe.

Reageer (2)

  • Sjannekeee

    whaha
    wat leif!!!!
    snel verder!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen