Heyy,,

Nog 1 en dan wordt het een speciale en lange :D

The Childman xD
Ashley pov,,

Lachend stappen we de winkel uit. ‘Natuurlijk moest jij die hoed weer op zetten.’ Zeg ik terwijl ik Nick een duwtje geef. Zielig maar toch lachend kijk hij me aan. ‘De vrouw zei toch dat het me beeldig stond.’ ‘Maar het was een roze dames hoed, en die pluimen trokken echt op niks.’ ‘Ja dat weet ik, weet je ze waren best wel lang ze kwam bijna tot aan mijn kont.’ En lachend stappen we door. Zonder dat we het door hebben worden we langs alle kanten gefotografeerd. ‘Gaan we deze winkel binnen?’ vraag ik na een tijdje. ‘Ja is goed.’ Zegt Nick dan. Samen stappen we de winkel binnen. ‘Heyy, seg dit is een mooi kleedje.’ Zegt Nick terwijl hij met een blauwe jurk aankomt. ‘Amai ja dies echt mooi. Maar die prijs vind ik toch niet zo mooi.’ En ik hang hem weer terug. ‘Maar wil je hem wel is aan doen dan ?’ vraagt Nick. ‘Owja, tuurlijk.’ Met het kleedje stap ik naar het pashokje toe. Nadat ik het aan heb stap ik voorzichtig uit het pashokje. ‘Wow, staat je echt goed.’ Zegt Nick dan. ‘Maar ik ga hem toch niet nemen.’ Zeg ik wanneer ik voor de laatste keer weer is in de spiegel kijk. ‘Gaan we daar wat drinken?’ vraag ik wanneer ik een kei leuk cafeetje zie. ‘Ja, tuurlijk.’ En samen stappen we naar het cafeetje toe.

Kate pov,,

‘Weetje hoe mooi dat is.’ Zeg ik wanneer ik het kettingtje er uit haal. ‘Ja het is echt mooi.’ Zegt mam en Tom tegelijk. ‘Wil je het is omdoen?’ vraag ik lief aan Tom. ‘Ja tuurlijk.’ En voorzichtig neemt hij het aan. Thomas komt met de doos blokken aanlopen en legt het voor Tom zijn voeten neer. ‘Spelen?’ vraagt hij voorzichtig. Tom kijkt hem lief aan en zegt dan ‘Tuurlijk, gaan we een toren bouwen?’ en met z’n twee stappen ze naar de speelmat. ‘Och, wat is hij een kindervriend.’ zegt mama. ‘Ja.’ Antwoord ik terug. ‘Ik zal maar snel het papier opruimen.’ Zegt mama Net wanneer mama het papier oppakt valt er een kaartje tussen uit.

<3

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER!!
    ik MOET weten wat er op dat kaartje stond xd

    SNEL VERDDErrr

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    wow
    echt super goed geschreven!!
    wil je snel verder gaan??
    ik WIL weten wat er op dat kaartje staat!!!!(A)
    Kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen