Heyy,,

Muhaha tuurlijk ga ik nu ff snel =D
Nog 2 !

bbie dont hurt me <3
Ashley pov,,

Vandaag gaan we winkelen in de stad van Las Vegas. Ik vind het zo mooi. Eerst dacht ik dat we met zijn alle gingen maar Nick wouw blijkbaar alleen met mij gaan. Dat vond ik wel lief. Nu zitten we te ontbijten eigenlijk wordt er niet zoveel gezegd, maar toch vind ik het best aangenaam met de jongens. Om de stilte te verbreken vraag ik ‘ En wat gaan jullie dan doen Joe en Kevin?’ ‘Uhm ik ga met mijn meisje weg.’ Zegt Kevin met een lachje. ‘Ik ook.’ Zegt Joe dan. ‘Ohh.’ En meteen is het terug stil. Na een tijdje hebben we gedaan met eten en ga ik nog snel mijn jasje halen in mijn kamer. Op mijn bed ligt een enveloppe, hoe kan dat nou denk ik bij mezelf. Niemand weet toch dat ik hier ben. Nieuwsgierig neem ik de enveloppe mee, steek ze in mijn jasje en ga naar beneden. Daar ga ik wachten op Nick.

Kate pov,,

We komen aan bij het huis van mijn mama. Nadat Thomas met een lach de deur heeft open gedaan, staan ik en Tom in de hal. Als we allebei onze jassen hebben uitgedaan gaan we samen naar de woonkamer. ‘Moeten jullie wat drinken?’ hoor ik mama zeggen van uit de keuken. ‘Ja cola, Jij ook Tom?’ En Tom knikt. ‘Twee cola’s.’ zeg ik dan. ‘Oké.’ Zegt mama meteen. Nadat we ons drinken gekregen hebben geeft mama me een klein pakketje. ‘Wat is dat ?’ vraag ik benieuwd. ‘IK moest het nog van Ashley geven maar ik was het vergeten.’ Zei ze een beetje blozend. ‘oh,oké maakt niet uit.’ En voorzichtig doe ik het cadeaupapier eraf.


I hope you like it <3

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    snel verder!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen