Heyy,,

Nog 5 en dan zijn we bij de 50 :D

where is the love ?
Omdat het anders misschien saai begint te worden spoel ik 2 weken door x°)

Ashley pov,,

Nick, Joe en Kevin zijn weer is naar een concert. Vandaag wilde ik niet zo graag mee. Ik vind het wel raar, ik mis alleen Thomas. Niet mama of Kate. Alleen mijn kleine Thomasje. En Laurien en Vannessa natuurlijk, maar met hun chat en praat ik nog wel. Rustig loop ik het hotel uit. Wow, het is hier wel wat anders dan in Duitsland. Las Vegas is gewoon mega mooi. Overal lichtjes enzo. Rustig stap ik verder tot ik aan een klein parkje kom..

Kate pov,,

mama is al dagen ongerust, ik weet ook niet waar Ash kan zitten. Ik ben nog maar een paar dagen uit het ziekenhuis ontslagen en blijkbaar is Ash al 2 weken weg. Normaal gezien zou ze dit nooit doen, zelfs wanneer papa er nog was dan ook niet. 'Ik ga.' zeg ik nog wanneer ik de deur sluit. Het is al 7 uur savons en ik mocht van mama vandaag bij Tom slapen. Ik denk gewoon omdat ze het niet meer aan kon omdat ik haar teveel aan Ashley laat denken. TRIING 'Hey.' zeg ik als Tom de deur open doet. 'Hey.' zegt hij lachend terug. Na die foto heeft Tom het me allemaal uitgelegd dat ik de enige ben voor hem en dat geeft me een goed gevoel. Na een paar uurtjes gaan we samen naar boven. Ik wil me gaan omkleden in de badkamer, maar Tom houdt me tegen. 'En wat ben jij van plan?' zegt hij met een grijns. 'Uhm, me omkleden.' zeg ik dan 'Tuurlijk.' zegt hij lachend en duwt me op bed. 'En wat ben jij van plan?' zeg ik nu ook lachend. 'Uhm, jouw omkleden.' zegt hij lachend.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!
    je hebt echt een supergoede quiz!!!!
    kuzzie smij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen