Heyy,,

Nr 40 :D nr 40,, waarschijnlijk maak ik ook nog 41 en dan stop ik voor vandaag.

Nee, niet weggaan.

Ashley pov,,
Na een tijdje zijn we aan gekomen bij het park. Voor me een beetje blijer te maken heeft Nick een heel brood gekocht om aan de eenden te geven ik heb nog gezegd of het niet te veel was maar omdat hij zo vaak onder zijn vakantie naar het park ging wist hij dat hier kei veel eenden zitten. Mij heeft hij verteld dat zijn vakantie eigenlijk was afgelopen maar dat de manager de tour niet wil beginnen met dat ongeluk van Kate dus ze blijven hier nog zeker 3 maanden. ‘Zo we zijn er.’ Zegt Nick met een grote glimlach op zijn gezicht. ‘Goh, je had gelijk,’ zeg ik verbaast ‘zoveel eenden.’ ‘Ben je hier dan nooit geweest?’ vraagt hij verbaast. ‘Jawel, maar dat is zolang geleden we kwamen hier altijd met papa.’ ‘En nu kom je hier niet meer?’ ‘Nee, ik ben sindsdien hier niet meer geweest.’ ‘Dan ga je dankzij mij hier weer vaak komen, kijk de eenden zijn dol op mij.’ ‘Wie is er nu niet dol op jouw?’ Geschrokken draai ik me om en wil meteen weg lopen waarom zei ik dat nu? ‘Waar ga je heen?’ ‘Ik.. ik krijg hier teveel herinneringen van papa verzin ik snel. ‘Ow,uhm oké wacht ik geef snel het brood en ga dan met je mee.’ ‘Maar dat hoeft niet hoor.’ ‘Jawel, wacht ik kom zo. Voorzichtig ga ik op het bankje zitten. Hoe kon ik nu zo stom zijn ? Misschien heeft hij het wel niet gehoord. Wat maak ik me nu wijs tuurlijk heeft hij dat gehoord. Hij grijnsde breed toen ik me terug omdraaide. Ik dacht dat hij geen macho was maar misschien heb ik me in hem vergist. ‘Hey.’ Zegt Nick ‘Ey.’ Nick wil zijn hand op de mijne leggen. Snel trek ik de mijne terug. ‘Auww.’ Hoor ik Nick zeggen. Een grote splinter is er te zien. Gelukkig heb ik altijd een pincet bij me. Voorzichtig trek ik de splinter eruit. ‘Sorry.’ Zeg ik daarna. ‘Ik vertel het je gewoon oke.’ Ik knik. ‘Ik.. ik voel me gewoon zo goed bij jouw en ik denk dat ik wat voor je voel.’ ‘Maar als jij me niet moet dan kan je dat gewoon wel zeggen.’ Boos staat hij op..


Hope You Like It

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    echt super!!!!!!!
    ik was er gister niet
    dus heb ik alles vandaag gemaakt!!
    ze zijn echt soooo goed geschreven!!!!!!!
    verder!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen