Heyy,,

Bijna 40 ;D

Love is in the air.

Ashley pov,,
Samen met Nick ga ik de kamer uit. ‘Waarom wil je met me praten?’ vraag ik. ‘Gewoon,’ zegt hij ‘Ik zou je willen vertellen wat er vandaag is gebeurt.’ ‘Heb je het gezien?’ vraagt ze geschrokken ‘Niet echt maar Frank heeft alles verteld, en ik heb alleen een harde knal gehoord.’ ‘Owja, tuurlijk. Frank heeft alleen haar ..’ en meteen begin ik te huilen. ‘Shhht.’ Probeert Nick me te troosten. Hij slaat een hand rond me heen, ik voel dat hij het niet echt durft. Maar zonder nadenken neem ik hem gewoon vast. Eerst verschiet hij maar dan neemt hij me toch dichter tegen zich aan. Zachtjes begint hij terug te praten ‘ Ik weet dat hij haar hoofd heeft geraakt, maar dat kwam omdat hij zo hard remde. Als hij niet geremd had dan was het veel erger als nu.’ ‘Ze kwam gewoon opeens uit de duinen heeft Frank ons verteld, hij had haar niet gezien.’ Zachtjes gaat hij nog steeds met zijn hand over mijn rug. Ik voel me echt goed bij hem. Maar hij gaat zo vaak op tour en hij is zo beroemd dat dat toch niet gaat. En waarschijnlijk is hij helemaal niet op mij. Wie valt er nu op mij ? Niemand toch ? ‘Ash?’ hoor ik Nick zeggen. ‘Ja.’ Zeg ik terug ‘Is er iets?’ ‘Nee hoor, hoezo?’ ‘Ja, je antwoordde niet terug.’ ‘Ow, sorry wat vroeg je ? en ik voel dat ik begin te blozen.
Nick pov,,
Ik zie haar blozen, dan is ze zo schattig. ‘Ik weet niet meer wat ik vroeg.’ Zeg ik met een lach. Ik zie dat zij ook begint te lachen. ‘Gaan we samen naar buiten?’ vraag ik haar. ‘Ja, eerst aan mam zeggen hoor.’ Zegt ze dan met dat leuke Engelse accentje. Ze klopt tegen de deur en na een tijdje zegt ze ‘Kom je nog?’ ‘Ja tuurlijk.’ Zeg ik met een lach.


Ik heb dus weer ideetjes é :D het enige dat ik vertel is dat deze serie stopt rond de 100 (A)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen