Heyy,,

Ja nummer 38 dus :D Gewoon maken.

Misschien houdt ze ook van mij.

Nick pov,,
‘Ik wil het meisje is spreken.’ Zegt Frank weer. ( Naam van de Chauffeur ;D) ‘Ja, tuurlijk.’ Zegt Joe. ‘Maar weet je dat meisje ligt nog even in de coma denk ik.’ Zegt Kevin dan. ‘Ja,’ zegt Frank ‘Jullie moeten subiet naar jullie manager. Jullie gaan bespreken of de tour nog door gaat enzo.’ ‘Ow,oke.’ Zei Kevin ‘Misschien is het beter om het stop te zetten.’ Zegt Joe dan. ‘Ik wil nog even gedag zeggen tegen die moeder enzo.’ Zegt Frank. ‘Tuurlijk,’ zegt Joe en met zijn alle gaan we naar de kamer. Zachtjes klop ik op de deur. ‘Binnen!’ hoor ik een kinderstem zeggen. Zachtjes doet Frank de deur open. ‘Het spijt me nogmaals.’ Zegt hij dan. ‘U kon er ook niets aan doen.’ Zegt de mevrouw. Als ik naar rechts kijk zie ik Ash zitten. Zij kijkt ook naar mij, maar als ze mij ziet wordt ze kwaad. Het lijkt net of er subiet stoom uit haar oren gaat komen. ‘Ga toch even zitten.’ Zegt de vrouw dan. Iedereen gaat zitten maar ik blijf staan. ‘En jij dan?’ zegt Ash nors. Net of ik geen naam meer heb. ‘Uhm, nee ik blijf liever staan.’ Zeg ik dan terug. Na een tijdje heeft Frank alles met de mama van Ash besproken denk ik. Zachtjes tik ik tegen Ash haar schouder. Boos draait ze zich om ‘Wat?’ vraagt ze. ‘Kan ik je even spreken.’ Zeg ik zachtjes. ‘Uhm, ja tuurlijk.’ Zegt ze al een beetje opgelucht. Misschien houdt ze ook wel van mij denk ik dan en samen lopen we de kamer uit.


<3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen