Heyy,,

Sorry dat het even duurde maar hier is nr 36 dan ;D

Mama,, I love you <3

Marcella ,, ( Naam van de moeder van Ash&Kate&Thomas ;D)
TRIINNG TRINNG ‘Hallo met..’ ‘Dag mevrouw, U spreekt met het secretariaat van het Sint-Maria ziekenhuis. Spreek ik met de zekere mevrouw Marcelle Kitts? Hoor ik aan de andere kant van de lijn. ‘Uhm, ja daar spreekt u mee.’ Zeg ik bevend ‘Uw dochter Kate Kitts is hier binnen gebracht.’ Zonder dat ze nog iets kan zeggen zeg ik al ‘Ja oké, ik kom eraan.’ En smijt de telefoon op de hoorn fzoiets. Snel doe ik het jasje van Thomas aan en doe zijn riempje snel aan als we bij de auto aankomen. Ook ik doe mijn riem aan en rij als een gek naar het ziekenhuis.
Ashley pov,,
Lachend fiets ik met Vannessa naar huis ‘En weetje,’ zegt Vannessa weer. ‘Wat?’ vraag ik lachend ‘Die ene van Nederlands uhm uhm..’ ‘Meneer Janssen.’ Vul ik haar aan. ‘Ja die, die kijkt echt zo in love naar je.’ ‘Whaha, nee echt niet zotje. Maar ik moet hier links af.’ ‘Oké bye.’ Hoor ik Vannessa nog zeggen. ‘Doei.’ Zeg ik en fiets naar huis. ‘Hey,, ik ben thuis!’ roep ik. Raar geen antwoord. Weer roep ik ‘Ik ben thuis!’ Weer geen antwoord. Snel probeer ik Kate op te bellen maar ik krijg haar voicemail, dan maar mam denk ik dan. Na een paar keer gaat hij eindelijk over. ‘Ash.’ Hoor ik aan de andere kant van de lijn, ik hoor dat mam gehuild heeft. ‘Ey, waar ben je?’ vraag ik dan. ‘Owja, ik zit bij het ziekenhuis ik..’ ‘Het ziekenhuis?’ ‘Ja,’ zegt mam weer ‘Kate is omgereden.’ ‘Wat? Ik kom er meteen aan.’ In paniek rij ik naar het ziekenhuis geen idee wat me daar te wachten staat.


Hope You Like It <3

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen