Heyy,,

Nja Bill herkent Kate dus & Kate wil Tom niet meer zien 'nzo.


'njoy

The light..

Tom pov,,
Stomme kut school, stom kut vak,.. En waar is Kate bezorgt zit ik in de les te kijken. Maar ook de leerkracht kijkt bezorgt naar mij. Opeens voel ik mijn gsm trillen. ‘Zou ik naar de wc mogen?’ vraag ik dan. ‘Tuurlijk.’ Zegt de leerkracht opgelucht net of het lijkt dat ze me weg wil, maar waarschijnlijk zal dat wel niet zo zijn. Na een tijdje kom ik aan bij de wc en open mijn gsm. ‘Is Kate aan school ? Liefs Bill’. Huh hoe weet hij dat denk ik verbaast. ‘Nee.’ Stuur ik terug. Weer gaat mijn gsm af. ‘Ik heb ze gezien denk ik, in de winkel waar ik stage doe.’ Liefs Bill. Ohnee denk ik bij mezelf.
Kate pov,,
Na roekeloos rond te wandelen weet ik nog steeds niet waar ik ben. Ik hoor het geluid van een zee, Hoe kan dat nu? We wonen niet eens dicht bij een zee. Als ik dichter bij stap komt het geluid steeds dichter en opeens zie ik de zee. Verbaast ga ik bij de duinen zitten en denk aan heel mijn leven. Eerst de geboorte van Thomas en 2 dagen erna papa. Daarna Ashley die niet meer zichzelf is. Dan zijn we verhuist naar Duitsland, en dat was het domste wat we konden doen. Want toen heb ik Tom ontmoet en blablabla.. Ik zou graag terug naar Portugal gaan daar was het lekker warm enzo. Papa was een Portugees en daarom woonden we daar. Mama was een Duitser en omdat papa dood ging zijn we naar hier gekomen. Papa is hier ook begraven, maar ik denk dat hij dat zelf nooit had gewild. PIIEEP geluiden van banden zijn er te horen. Blij stap ik op er zijn auto’s. En ik ren naar de straat toe. Maar ik ben zo onvoorzichtig dat ik alleen nog maar pijn voel en alles wordt zwart voor mijn ogen.

React.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen