Heyy,,

Nr 31 there we go <3

I hate you !

Ashley pov,,

Weeral sta ik te wachten op Vannessa, deze keer sta ik er zeker 20 minuten te vroeg. Ik sms haar dat ze vandaag door moet doen omdat ik optijd aan school moet zijn. Na 5 minuten is Vannessa er al. ‘Waarom zo snel aan school zijn ?’ vraagt ze. ‘Ik moet nog wat in de locker van Kate stoppen.’ ‘Ah,oké.’ Antwoordt Vannessa. En samen vertrekken we richting school. Als we daar aan komen is het muisstil alleen Laurien en nog een paar andere die ook met de bus komen staan er al. ‘Hey, zo vroeg vandaag.’ Zegt Laurien. ‘Uhu,’zegt Vannessa ‘Ash moet nog wat doen. ‘Ja dat klopt,’ roep ik er achter na. Samen gaan we naar de lockers. Als we bij die van Kate aan komen wil ik de foto er in stoppen.’Wat is dat?’ vraagt Laurien. ‘Een foto.’ Zeg ik en voor ze nog iets kan zeggen duw ik hem er in.

Kate pov,,

Ash vertrok vandaag vroeg naar school, als ik aan kom komt Loes meteen naar me toe. ‘Hey.’ Zegt ze ‘Hey.’ Zeg ik ‘Ga je mee naar de lockers?’ vraag ik ‘Ik moet er nog wat in stoppen.’ ‘Oké zegt Loes. Ik doe mijn lockerdeur open en een foto valt op de grond. ‘Huh.’ Zeg ik Maar als ik de foto zie begin ik meteen te wenen. ‘Hoe durft hij.’ Schreeuw ik ‘Ik haat je!’ en boos duw ik Loes om.


React.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    snel verder!!!!!!!!
    ik wil weten hoe het verder gaat!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen