Heyy,,

Nr 26 :D Bijna 30 !!

Your love is a lie

Kate pov,,

Hier zitten we dan samen bij de directeur. Stomme Laurien ! 'Zo dames,' hoor ik de directeur zeggen. 'Wat was dat allemaal op de speelplaats?' Laurien begint meteen te praten. 'Wel, Kate denkt omdat mevrouw hier populairder is ze alles mag.' 'Niet,' schreeuw ik terug 'Je liegt, jij begon.' 'Omg, ben je een peuter? Dat zeggen ze in de kleuterklas ook.'

Ashley pov,,

De dag gaat vandaag veel te traag voor bij. Ik voel me ook zo misselijk. 'Mag ik even naar buiten?' Vraag ik aan de leerkracht van Godsdienst. 'Tuurlijk.' antwoord ze terug.Als ik buiten aan kom zie ik Tom met Kat.. Uhm dat is Kate niet. Ze kussen, en Tom lijkt het niet eens erg te vinden. Om het vast te leggen trek ik snel een foto, dan moet Kate me wel geloven. Maar ik voel me nog steeds misselijk, ik ga snel langs het secretariaat. 'Zou ik mijn mama mogen bellen? Ik voel me erg misselijk ?' 'Ja tuurlijk,' zegt ze en wijst naar een cambinetje. Ik duw er wat geld in en de hoorn gaat over. 'Hallo, met wie spreek ik?' 'Uhm, hoi mam ik ben het Ash.' 'Zou je me kunnen halen van school?' 'Ik ben erg misselijk.' 'Oké ik kom er zo aan.'


Sorry dat ie zo saai is maar anders kan ik mijn ideeën miss niet gebruiken.

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    ik ga weer snel verder!!!
    ik wil weten hoe kate reageerd op de foto's!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen