Heyy,,

Ja zoals je eigenlijk al merkt wordt mijn quiz niet echt gemaakt dus ..


<3

Bitch,, ik wil je nooit meer zien !

Ashley pov,,

geschrokken kijk ik naar Kate. Maar voordat ik iets kan zeggen begint Thomas te wenen. Shhtt,, en ik probeer hem te troosten. Maar hij blijft maar wenen. 'Trut,, zie je nu wat je doet?' 'GA WEG, IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN' brul ik. 'Daar staat de deur.' De dokter staat maar raar te kijken naar Kate, hij durft gewoon niks te zeggen. 'Kunnen we nu de testjes doen ?' vraag ik heel kalm. 'Tuurlijk.' antwoordt hij. Ik pak Thomas uit zijn bedje en veeg zijn traantjes af. Hij legt zijn hoofdje op mijn schouder. 'Shht.' zeg ik weer 'Het komt allemaal goed.'

Kate pov,,

Huilend stap ik het ziekenhuis uit, mensen kijken me raar aan. Maar ik trek me er niks van aan. Ik ween niet om Thomas eigenlijk maar om Ash. Ik had gehoopt dat we weer twins konden zijn, maar altijd mijn stomme grote mond. versuft neem ik op een bankje plaats.

Onbekende pov,,

Samen met mijn vrienden loop ik door de stad, als we bij een parkje uitkomen. Gaan we allen op een bankje zitten. Na een beetje gepraat te hebben kijk ik naar links. 'Huh,' zeg ik verbaast 'Wat is er.' vraagt er één. 'Dat meisje.' zeg ik 'Is die het?' vraagt er een andere. 'Neen, maar deze lijkt er wel hard op..'


Reactions,, ?

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    Ik vind het echt raar dat jou quiz zo slecht word gemaakt!
    het is zooooo goed geschreven!!
    wil je alsjeblieft weer verder gaan?
    ik hoop het wel!
    en ik hoop dat je quiz beter word gemaakt!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen