Heyy,,

Ik denk maar ik weet het niet (A)
Maar ik denk dat dit de laatste is voor vandaag


<3

Ik ben geen Heks !

Kate pov,,

Thomas pakt lachend het cadeautje aan,, 'Zo groot!' zegt hij blij. 'Ja tuurlijk, alles voor mijn lieve mannetje.' antwoord ik terug. Als hij uiteindelijk het cadeaupapier eraf heeft gepakt klapt hij in zijn handjes 'Auto's!' roept hij blij. 'Daar houw jij toch zoveel van hé Thomas.' Zegt Ash voor mij ( Ik ga Ashley ff afkorte dus nu is het ff Ash zoals Thomas het zegt ^^) Thomas knikt blij 'En een racebaan!' zegt hij. Ik knik. 'Thomas.' zegt Ashley dan. Ja kninkt Thomas. 'Kijk!' zegt Ash. Een hele grote auto haalt Ash uit een zak. 'Wow!' zegt Thomas daar pas ik zelfs in. 'Daar mag je ook in zitten, gekkie.' zegt Ash dan. Thomas klapt blij in zijn handjes. 'Zozo,' Hoor ik iemand achter ons zeggen 'Is Thomas al zo blij?' Thomas knikt verlegen naar de dokter die telkens dichter bij komt. 'En zoveel cadeautjes.' 'Ja.' zegt Thomas 'En in die auto kan ik zelf in zitten.' zegt hij. 'Waauw,' zegt de dokter 'Maar mag ik een paar testjes van je af nemen?' Thomas knikt. 'Je mag iemand mee nemen hoor.' zegt de dokter dan weer. Ik hoop zo hard dat hij mijn naam zegt.. Ash zegt hij dan. 'Stomme kleuter.' floep ik er uit.


Goed ??

Reageer (1)

  • Sjannekeee

    jhaaaaaaa nu weet ik waarom ze zo zat te grijnzen!!!
    ga je morgen weer verder??
    ik hoop het wel!!
    want ik wil graag de reactie's weten van Thomas Ashley en de dokter!!
    omdat Kate Thomas een stomme kleuter noemde:O
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen