Heyy,,

nr 13 al
Ongeluksnummer ,?


Reactiess bitte..

Komt er ooit nog kleur in mijn leven ?

* De volgende dag *

Ashley pov,,

Huilend zit ik naast Thomas bedje. Mam weet niet eens dat ik hier ben en Kate hoeft het ook niet te weten. Het knuffeltje dat ik voor Thomas heb gekocht houw ik vast. Wie weet wordt hij vandaag wel wakker, ze zeiden toch een lichte hersenschudding. Zachtjes wrijf ik over het hoofdje van Thomas. Ik verschiet als ik de deur hoor dicht slaan. Verschrikt draai ik mijn hoofd om en wie daar staat zou ik wel willen dood schieten als ik daar Thomas mee kan redden.

Kate pov,,

Samen met Tom stap ik naar de speelgoedwinkel. Ik wil een hele grote doos met auto’s voor Thomas kopen, dat zal hij zeker leuk vinden. Hij houdt zoveel van auto’s net zovéél als papa. Papa had het alleen maar over auto’s en Ashley vond dat zo leuk dat ze elk jaar met hem mee ging naar dat domme autosalon dat is toch niks voor haar ? Allee, ja toen was ze nog een beetje normaal. Maar dat autosalon lijkt me nog steeds jongensachtig. Samen met Tom stap ik naar de jongensafdeling bij de speelgoedwinkel. Ik kijk aandachtig naar het speelgoed, maar ik weet niet welke kiezen. ‘Welke zou jij willen, als je nog klein was?’ vraag ik dan aan Tom. Tom lacht en antwoordt ‘Eigenlijk, zou ik die dan nemen.’ En hij wijst naar een doos met héél véél auto’s en er zit dan ook nog een speciale weg bij om op te rijden. Lachend kijk ik op de doos. In koeien van letters staat er 3+ op. ‘Maar goed dat Thomas over een half jaar verjaart.’ lach ik. Ook Tom lacht en samen stappen we naar de kassa. We stappen samen de auto in en rijden naar het ziekenhuis. Onderweg praten we een beetje maar ik kijk meestal buiten. Uiteindelijk zie ik het grote gebouw al tussen de bomen. Nadat we uit de auto zijn gestapt gaan we meteen naar de kamer van Thomas. Als ik binnen kom zie ik Ashley wrijven over het hoofdje van Thomas met een harde hand duw ik de deur dicht. Ik zie Ashley verschieten, en ze verschiet nog is dubbel zo hard als ze mij ziet.


Reacties ??

Reageer (2)

  • Jordyx3

    hi je kan echt goed schrijven (Y)

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    snel verder!!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen