Heyy,,

Ja ff een paar meer maken vandaag :D


<3

Kate als een kat,, klinkt kattig


Ashley pov,,

Schokkend sta ik naast mama, Kate en Tom. Ik wil het niet weten wat die kreng met mijn broer heeft gedaan. Ik ga een stukje van ze af staan, mam kijkt raar naar mij. ‘Ik ga koffie halen.’ Zeg ik dan snel. Mama knikt. Ik loop door de kille gangen van het ziekenhuis. Een paar trappen naar onder en ik kom al een koffieautomaat tegen. Eigenlijk lust ik niet eens koffie, maar ik kan ook niet zonder iets terug naar boven gaan. Als ik op de machine kijk zie ik dat ze ook warme chocomelk hebben,, Oee chocomelk snel neem ik de laatste centjes uit mijn broekzak. Na dat ik de chocomelk in hadden heb ga ik terug naar boven. Op sommige treden is nu wel wat chocomelk gemorst maar dat kan me niet echt veel schelen. Als ik boven aan kom staat alleen Tom nog buiten. ‘Wat doe je hier ?’ ‘Uhm, ik moest wachten op jouw van Kate.’ Zei hij ‘Goh,tuurlijk,’ zeg ik een beetje bot. Hij verschiet van mijn reactie maar zegt dan ‘Thomas ligt op deze kamer.’ Zegt hij en wijst naar de deur achter zich. ‘Dank je.’ Zeg ik zacht. En ik ga nadat ik klop op de deur naar binnen. Daar ligt hij dan mijn lieve Thomas aan allemaal apparaatjes. Ik verschiet er van en laat het drinken uit mijn handen vallen. ‘Lief van je dat je chocomelk voor me meebrengt, maar ik zou het liever willen drinken hoor.’ Zegt Kate tegen me. Ik doe net alsof ik ze niet gehoord heb en duw op het knopje van de verpleegster. Na een tijdje is de chocomelk opgeruimd. Ik ga langs Thomas zijn bedje zitten en vraag voorzichtig aan mama wat het slechte en goede nieuws was. ‘Uhm, het slechte nieuws was dat Thomas zeker een maand hier moet blijven en dat hij in een lichte coma ligt, maar met zijn longen en zo gaat alles goed.’ Zegt mama zuchtend. ‘In een coma?’ vraag ik bevend. ‘Ja, heb je het niet goed gehoord.’ Zegt Kate kattig. Past wel bij haar Kate de kat..


Reactiess ??

Reageer (2)

  • Jordyx3

    mooi

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen