Hey,,

I'm sorry maar ik ben d'r nog steeds niet uit
Dusja..



'njoy

Red&&Blue

Kate pov,,

Je staat bij je vrienden samen met de jongen. 'Hey, Ik ben Miriam.' 'En ik ben loes.' Ze schudde allebij de handen van de jongen. 'Hey, ik ben..' TRIING 'Kom laten we maar naar de eetzaal gaan' zeg je. Samen lopen jullie naar de eetzaal. Als je even omkijkt zie je Ashley staan samen met Vannessa & Laurien zoals gewoonlijk zijn ze hun naam weer aan het opgeven. Waarom kan ze gewoon niet zijn zo als ik zucht je 'Kom je nog?' Vraagt Loes 'Uhm ja hoor ik kom al.' Als jullie even zitten zie je dat ook Vannessa,Ashley & Laurien binnen komen. De directeur gaat op het podium staan en begint met zijn toespraak: Dag jongelui, welkom op het Sint-Jozef college ik ben zeer vereerd dat ik jullie weer allemaal mag verwelkomen in onze school.. 'Die stomme 1 september mogen we hier even gaan zitten en luisteren naar gezaag.' hoorde je door de zaal. Vannessa dacht je En ja hoor de directeur kijkt meteen naar de kant van Vannessa 'Is er iets?' vraagt hij. 'Uhm nee meneer.' Antwoord Vannessa Een luid geroezemoes is er nu in de zaal en de directeur begint zich te ergeren. 'WILLEN JULLIE NU ALLEMAAL OPHOUDEN?' Schreeuwde hij Meteen was iedereen stil, je kon zelfs een muis horen lopen. 'Ga maar meteen naar jullie klassen.' 'Ik roep één voor één de klassen & de leerlingen die daar in zitten' 5Handel1 : Loes, Miriam, Ashley,Veronique,Vannessa,Joris,Koen,Lieve,Daisy en Jolijn. En zo ging het door,, Ik zit bij Laurien in de klas hoe durven ze me bij dat wicht te zetten. Maar meteen hield ik op toen ik ook zijn naam hoorde..


Ihopeyoulikeit

Reageer (5)

  • TimeIsMoney

    wahaha, ik heb op de basisschool op Sint Jozef gezeten :P
    Leuk verhaal, 'k ga verder leze :D

    1 decennium geleden
  • Jordyx3

    Ik vind hem echt goed !

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!
    kuzzie smij(H)

    1 decennium geleden
  • Flugel

    Tom Kaulitz !
    Laat je het weten ? =D

    1 decennium geleden
  • Username

    cuuuwllll..!!

    wli je ook mijn serie make plzz(A)

    (H) Sanne

    ps.
    Sneel verderrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen