Hoofdstuk 27
Sorry dat ik al enkele dagen geen hoofdstukje meer heb geschreven,maar ik had het druk met opdrachten doen om het Go1Den ticket te winnen....
Eeeen.... Ik zit in de finaleeee!!!!! Wiiihhh, Kben kei blij !!!
1 oktober
11h28
"Jullie zoeken niets uit!"Zei Jos op een dreigende toon.
"Maar komaan,we moeten toch te weten zien te komen waarom die Dave ons dit allemaal aandoet,en hem te pakken krijgen voor hij nog meer schade aanricht."Smeekte Niall.
Hij keek de andere jongens met een pruillipje aan,zoals niemand alleen hij dat kon.
"Nee,dat is veel te gevaarlijk."Zei Tom."Weet je niet meer wat hij bijna met Harry heeft gedaan?!"
Niall dacht weer aan het moment waarop Mister X met een mes tegen Harry's keel stond,hij had Harry bijna vermoord!Bij die gedachte huiverde hij weer.
"Ok,je hebt gelijk."Gaf Niall toe.
"Dus,laat het werk maar aan ons over,we zullen hem wel vinden."
Iedereen knikte,behalve Louis.
Hij stond een beetje achteraan en hield zich erbuiten.
Laat hen maar discuteren,hij zou Dave wel weten te vinden.
POV Louis
1 oktober
13h08
We gingen allemaal naar huis,dat moest van de politie.
Ze vonden dat we nu tijd voor onszelf moesten maken,in plaats van met de anderen te praten over Dave.
Ze vertrouwden ons ook niet.Ze dachten dat we samen gingen bekokstoven hoe we Dave te pakken kunnen krijgen.
Nee,dat doen we zeker niet.
Toch niet samen...
Ik wil die Dave te pakken krijgen,ik wil weten waarom hij ons dit aandoet.
Ik wil hem in zijn gezicht zeggen wat ik van hem vind.Dan zal hij wel een toontje lager piepen.
En wat maakt het me uit als de politie het te gevaarlijk vindt?
Als ik Dave uiteindelijk te pakken heb,zullen ze me nog dankbaar zijn.
Dan ben ik de held!SuperLouis!
Het enige wat ik nu nog te doen heb,is Dave's adres opzoeken,en naar hem toe rijden.
Ik vraag waarom hij dit ons aandoet,en wat we verkeerd hebben gedaan.
Hij biecht alles op,ik bel de politie en weg is Dave.
Simple,but effective.
Ik ging naar mijn computer en tikte zijn naam in.
Dave....
Wat was zijn achternaam ook alweer?
Van Stappen? Nee,geen zoekresultaten gevonden.
Van der Stappen? Ja,toen kwam er een foto op het scherm.
Alleen was het een foto van een 80-jarige man,dus ik denk dat dat niet de Dave was die ik zocht.
Verstappen?Ja,weer een foto op het scherm.
En deze keer van een jongen die ongeveer dezelfde leeftijd als ik had.
Dus dat moest Mister X zijn.
Ik moest even zoeken,maar na een tijdje had ik zijn adres gevonden.
Brandekenslaan 124
Schelle
Ik schreef het op en stopte het briefje in mijn broekzak.
Ik nam de autosleutels en stapte in de auto.
Ik zette snel de verwarming aan in de auto,want met snel te willen zijn had ik geen jas aangetrokken.
Ik slaakte een diepe zucht en startte de motor.
Daarnet voelde ik me nog heel dapper en wist ik zeker dat ik Dave te pakken zou krijgen.
Maar hoe dichter ik bij de bestemming terecht kwam hoe banger ik werd.
Louis was spijtig genoeg niet alleen zijn jas vergeten.
Hij was ook zijn gsm vergeten,en daar zou hij nog wel eens spijt van kunnen krijgen.
__________________________________________________________________________________________________________________
Zo dit was weer een nieuw hoofdstukje voor vandaag.
Ik ga wel nog maar één hoofdstukje per dag schrijven omdat mijn story anders te snel vooruit gaat
Normaal gezien moeten ook alle Directioners weten waarom ik opeens een Engels zinnetje in mijn story en stop en waarom het : 'Simple,but effective' is
Veeel kusjes
MissMalikXx
Wens me alvast succes met de finale voor het Go1Den ticket
Reageer (3)
Leuk Nu hopen dat je wint
1 decennium geledenomg! omg! omg! wat is een go1Den ticket?? xx
1 decennium geledenLeuk hoofdstuk! En het wordt nu echt spannend! Dus snel verder!
1 decennium geledenEn echt heel leuk dat je in de finale staat! Ik hoop voor je dat je wint!
Xxx