Je kan nog altijd zeggen welke bekende je in de serie wil.

I see the colors of the wind.
'Ashley opstaan!' Vermoeid wrijf je door je ogen eindelijk vrijdag denk je bij jezelf. Je loopt naar je kleerkast en neemt er je skinny broek en een leuk t-shirt uit. Na je opgefrist te hebben loop je naar benenden. Je ontbijt staat op tafel roept je moeder van uit de keuken. Oké, en je gaat aan tafel zitten. Na het ontbijt laat je je boeken in je boekentas. 'Ik ga roep.' je. Je neemt je fiets uit de schuur en rijd naar het kerkplein waar je afspreekt met Vannessa. Na 5 minuten komt Vannessa er ook aan,, 'hey!' schreeuwt ze. 'Hoi,' zeg je terug. 'Kom laten we maar snel naar school fietsen,' Zegt Vannessa. Oké, en jullie vertrekken. Als jullie eindelijk aan school komen, zien jullie meteen Laurien staan. Als Laurien jullie ziet aan komen zwaait ze meteen opgelucht jouw richting uit.
Lachend zetten jullie de fiets in de stalling op dat moment komt de mooiste jongen ook in de fietsenstalling gereden.


Maar wie zou dat zijn ?? Dat is jullie eigen keuze,, welke naam dat ik het meeste zie wordt het !

Reageer (3)

  • Username

    jaaa Bill xD

    (H) Sanne

    1 decennium geleden
  • FakexBlood

    haha, ik vrees dat het geen meisje word
    hey, ik wil Bill xD

    1 decennium geleden
  • Jordyx3

    Ge-Wel-Dig !


    Een meisje als bekende ??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen