Lieve Lezertjes.
Saskia Catharina van J.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Je hoeft echt niets te verbeteren aan je schrijfstijl het is geweldig en prettig om te lezen!
1 decennium geledenVerbeteringen. hmm. Okey hier heb ik lang overna gedacht maar dat kan jij natuurlijk niet lezen ;d
Ehmm, tja. Er valt niet echt iets verbeteren fso vind ik ;d
Het verhaal vond ik echt super leuk en heel origineel!
Xx
wat ging er goed? - je hebt het verhaal prachtig geschreven ik heb me goed kunnen inleven in alle personen en je hebt de hoofdstukjes duidelijk aangegeven (wie het is en of t een flashback is)
1 decennium geledenwat kan ik verbeteren?- ehh.. idk
korte mening over het verhaal - super mooi geschreven! jammer van liam! maar t maakt het verhaal wel echter idd! t was gewoon een prachtig verhaal en kon niet wachten tot je weer een nieuw stukje postte!
- Wat ging er goed? je kon goed meeleving opwekken (of hoe dat ook heet ^^) ik zat er echt HE-LE-MAAL in en dat is kan, kan je me dat leren? dan worden mijn verhalen hopelijk net zo goed (:
1 decennium geleden- Wat kan ik verbeteren? haha ja xMissMarije zei het al misschien is iest wat langer hoofdtukjes schrijven wel leuk :] en niet zo veel moeilijke worden gebruiken het is niet erg maar ik weet gwn geen beter tip... =$
- Korte mening over het verhaal. SUPER MOOI! ECHT! WOW!!! blijf PLEASE door schrijven!!!
ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!! (:
xx
Wat ging er goed? Je schreef mooi en het was goed te volgen.
1 decennium geleden- Wat kan ik verbeteren? Maybe langere hoofdstukken zodat het verhaal groter wordt, ik weet niet of je later nog iets met schrijven wilt doen maar dan is dit een tip om daar mee alvast te oefenen.
- Korte mening over het verhaal. Super mooie verhaal en duidelijk.