Verliefd op een cruise schip(Met MainStreet)
*TUUT TUUT* Susan kijkt uit haar raam en ziet dat de taxi er is. Ze rent met haar koffer heel hard de trap af. Ze valt bijna ! 'MAAAMMM!!!' Roept ze. 'De taxi is er !!'
Vince komt ook de trap afgerend met een kleine koffer. 'wow!' Zegt hij als hij beneden komt. 'Jij hebt een grote koffer." "Tja.... zegt Susan' "Jongens kom gauw anders gaat de taxi weg !' Susan, en haar broertje Vince gaan met hun familie op vakantie op een cruise schip! Susan heeft alleen geen zin om de hele tijd met haar familie daar iets te moeten doen. Als ze bij de haven zijn kijkt Susan met grote ogen naar het schip. 'Dus hier gaan we mee varen?'Vraagt Vince. 'cool !!!' Susan wil het schip al oprennen maar haar vader roept haar terug. 'We moeten nog eerst de kaartjes laten zien' Zegt haar vader. er zijn nog heel veel mensen voor hun. Voor Susan staat een meisje van de zelfde leeftijd gokt ze. Ze gaan even met elkaar praten. En dan zijn ze aan de beurt. 'Oké, Susan. Wie het eerst bij de kamer is' Susan begint heel hard weg te rennen en Vince komt haar achter naar. Hun moeder schreeuwd nog 'Kamer 13 !' Als Vince als eerst bij de kamer komt zijn ze helemaal uitgeput. Ook ziet ze dat het meisje waar ze net mee praatte naast haar zit. 'Dit is echt een super gaaf schip' zeggen ze tegelijk. Dan komen eindelijk ook de ouder van Susan en Vince eraan.'Mooi schip dit he jongens. ' Ze knikken allebei buitenademt ja. Ze lopen naar binnen en dan kijkt Susan weer met grote ogen de kamer rond. 'Wauw ! Het is echt mooi' zegt Vince. Vince neemt een aanloop en springt op het bed. 'Hij veert !' Roept hij blij. 'En er is een tv' Schreeuwd Susan opgewonden. 'Mam, mag ik even rond gaan lopen hier op het schip?' Vraagt Susan. 'Als je de weg terug weet mag het van mij.' Susan huppelt de kamer uit en loopt een richting op. Ze gaat naar het dek waar ze heel veel mensen ziet. Wauw! Een super groot zwembad zegt ze in zichzelf. Ze draaid zich om en besluit we naar haar kamer te gaan. Ze loopt naar de gangen en dan weet ze opeens niet meer waar ze naar toe moest. O ooh denkt ze bij zichzelf. Ze gaat een gang in en hoopt dat het de goede is. Shit ! Zegt ze hardop. 'Wat is er?' Vraagt er opeens iemand achter haar. Ze draaid zich om en ze ziet en jongen staan. Wow ! Wat is hij knap denkt ze. Euh.... ze staart naar naar de grond. 'Je kunt het mij vertellen hoor.' zegt de jongen lief. 'Ik ben trouwens Daan, ik ben hier met mijn vrienden, Rein, Nils & Owen.' 'Was ik hier maar met mijn vrienden' zegt Susan..'Ik zit hier nu 3 weken met mijn ouders en me broertje.' 'Je maakt vast gauw vrienden ! Zoals ons, die heb je nu al !' Zegt Daan om haar op te vrolijken. 'Meen je dat?' Vraagt Susan verlegen. "Ja zeker !" 'Zin om vanavond wat de doen met ons?' Vraagt Daan. ' jaa!!' Antwoord Susan blij. 'Maar eerst moet ik ons hotel kamer vinden, ik weet namelijk niet meer waar ik moet zijn.' 'Ik help je wel zoeken.' Zegt Daan. Samen lopen ze richting een gang ze lopen hem helemaal door en gaan dan om het hoekje een andere gang in. 'Hé ! Dit is hem ! Egt super bedankt !!' 'Geen dank joh!' Susan gaat de kamer in en doet de deur dicht.
Reageer (5)
Super leuk
1 decennium geledenSnel verder! x
1 decennium geledenÀ je nog verder !
1 decennium geledenHahahahah leuk snel verder schrijven! C
1 decennium geledenSuper leuk! xx
1 decennium geledenGa je nog verder ?