Foto bij My Love-Hate Relationships at Hogwarts [33]

griste snel mijn i-pod van de kast. Toen liep ik haar achterna.

Ik wil 4 reacties voor ik verder ga :D

De grote zaal was net als altijd versierd met grote doeken waar het teken van Zweinstein op pronkte. Ik ging lekker naast Carlo en Hailey zitten. Steffie zat zoals de vorige keer over me. ‘Michie, je moet echt naar een leerkracht om over die droom te praten. Al is het Zwamdrift. Maar ik denk echt dat het belangrijk is’ ik draaide me naar voren en pakte een sandwich. Hier had ik echt geen zin in. ‘Droom? Welke droom? Wat voor droom?’ vroeg Carlo stomverbaasd. Ik smeerde mijn sandwich zonder iets te zeggen ‘Hailey had vannacht een nachtmerrie. Een hele realistische. Ik denk dat het iets betekend’, ik zuchtte en stak het broodje in mijn mond. ‘Wat gebeurde er dan?’ vroeg Carlo die zijn arm om mij sloeg. Er klonk weer een zucht uit mijn mond. ‘Dus ik werd wakker in een kamer. Niet de mijne. Ik had hem zelfs nog nooit gezien. Toen voelde ik iets aan mijn been, ik keek en zag een slang in het bed liggen. Dan liep ik naar de deur maar die wou niet openen...’ Het leek wel of Carlo’s mond versteend was want die had tijdens mijn hele verhaal niet een keer bewogen. ‘En je verstond niet wat de slang zei?’ vroeg hij toen ik klaar was. ‘Jawel, ik ben het gewoon vergeten. Maar, toen ik dus terug in slaap was gevallen had ik die droom een soort van opnieuw. En de tweede keer hoorde ik wel wat hij zei’, Hailey’s ogen groeiden. ‘Waarom weet ik nu pas dat je die droom nog een keer hebt gehad? Nu ben ik er zeker van dat het iets betekend. Ik had al iets kunnen opzoeken over romen in de bibliotheek, maar nee. Jij zegt het net voor de lessen’, ze sloeg boos haar armen over elkaar. Carlo keek haar hoofdschuddend aan en richtte zijn aandacht terug naar mij. ‘Wat zei die slang dan?’ Hij keek echt bezorgd. ‘Hij zei iets van dat ik een uitverkorene was en dat ik niet aan “hun” kant hoor maar bij hem. En hij kwam me halen ofzoiets. Betekent dat iets?’ ‘Ik weet het niet, maar Hailey heeft gelijk over dat naar een leerkracht stappen. Dat kan echt belangrijk zijn’, ik knikte en Carlo gaf me een dikke knuffel. Er waren ondertussen al veel leerlingen klaar met eten dus de grote zaal begon leeg te lopen. Ik nam nog een grote slok pompoensap en stond ook maar op. Ik baande me een weg naar buiten en liep even naar de leerlingenkamer om mijn tas op te halen Daar keek ik op het lessenrooster om te ontdekken wie ik het eerste uur had.

Reageer (4)

  • MissHaleX3

    sneeeeeeeeel verder!! vierde reactie!!!

    1 decennium geleden
  • Nortia

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SUPER COOL VERDER (K)

    1 decennium geleden
  • MissCullenX3

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah carlooooooooooo(H) verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen