Foto bij O49

Okay lovelies, help me.

Zoals jullie weten is dit het eerste verhaal van een serie.
Ik heb onlangs ook gezegd dat ik zou beginnen met mijn Zayn-fanfic,
maar nu heb ik een gewèldig idee voor mijn Harry-Fanfic gekregen!
Waar zou ik het eerst mee starten?

En ook dit hoofdstukje is een beetje mat,
later wordt het echt weer beter! =)

*Hug*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Justforfun1D

    hihi snel verderrrrr!!!!! zo'n gevoel dat niall haar leuk vind!!!!!
    ps ik mag niet heen 3 mei! me ouders vinden me tejongen! wel balen, mochten jij marit en marlies zonder gedoe of moesten jullie ook zeuren!?!?!? ik hoop wel dat jullie het leuk gaan krijgen!
    gaan jullie met de trein of worden jullie gebracht!?!?!?

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    EEN HARRY FANFIC BEGINNEN
    en ze moet met LOUBEAR gaan praten!
    en Liam is halfdood en dan gaan ze hem uithoren, arme jongen haha
    love your story !
    snel veder ! xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Ja joh. Ga een stervende uithoren. Kan ze niet veter eerst zn leven redden?? Als ze een match is. Ie!! Ik heb gehoord dat we onze bloedgroep moeten bepalen bij biologie. En dan moet je vloed hebben. Dus miet ik een naald in me krijgen ik haat naalden!! Ze vinden bij mij ooschool 3x tandarts en 2x kaakchirurg orikken niet genoeg (ik noet nog 2x naar de tandarts dua dat word wat). Serieus echt niet grappig. Ik heb geloof ik 5 gebitten in mn mond. Zucht.

    Maar t was weer een leuk hoofdstukje dat mij afleidde van wat me.te wachten staat.

    XxxsnelverderXxx

    1 decennium geleden
  • Czerny

    Ze moet Niall vertrouwen en ik denk dat je je eerste idee moet uitwerken en daarna pas de tweede of mix ze ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen