30. Chloé || You've built your wall so high
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
hij vind haar ook leuk(: echt geweldig geschreven, goed stukje(:
1 decennium geledenHEY LUKE WAT DOE JIJ NU AAP, DOE DAT NOU EENS NIET.
1 decennium geledenBEETJE DALLAS WEG SLEPEN BIJ CHLOE, NIET LIEF LUKEY LUKE.
HUP HUP GA TERUG NAAR JASMIN EN JAAG JAKIE PEKIE WEG.
I KNOW YOU WANT THAT. HEHEHE.
MAAR NEE CHLOE MOET HET VERTELLEN AAN MAGIC MIKE. MISSCHIEN KRIJGT ZE DAN WEER EEN SEXY STRIP TEASE WANT JA DAAR IS MIKIE NOU HELEMAAL PERFECT IN HE.
EN NIET NA PROM CHLOE WANT DAN IS HET MISSCHIEN AL TE LAAT DUS HUP GA NAAR DALLAS TOE EN JAAG LUKE BIJ HEM WEG MET ZIJN STOMME BIER (STUUR HEM NAAR JAS TOE) EN DAN HAPPY TIMES. EN DAN KOMT ALLES GOED.
HAPPY ENDING ENZO.
EN NU GA IK WEER NAAR MIJN W'APP ACHTERGROND STAREN WANT JA ZE ZIJN NOU EENMAAL ZO LEUK OHMYGOD
de meest nutteloze reactie ooitEn dit is geweldig Demi en ik ga morgen weerr schrijven woop woop.
I LOVE YOU XO
I WANT MORE! <3 I WANT MORE! <3 I WANT MORE! <3
1 decennium geledenPlease, Mrs. Stephens?
loveyaxxxxx
VERTEL HET HEM CHLOE! VERTEL HET! OF IK DOE HET!
1 decennium geledenIK KAN NIET MEER WACHTEN! gjhfjfkghml
CAM WAS ZO SCHATTIG IN DE NIEUWE EPISODE!
EN STOMME MAYA MAAKT HET UIT VIA DE TELEFOON.
BITCH DAT ZE IS. IK HAAT HAAR!
CAM IS PERFECT! ngfdhgklfdjglùjgrefjgfdsjù