Foto bij -006

‘why are you doing this ?’

Een donkere kamer , vol mensen die je niet goed kon onderscheiden , doordat het zo verschrikkelijk donker was , De schimmen bewogen , schuifelde wat met hun voeten , ze waren gespannen en waren bang , je voelde het aan de mannier hoe ze siste tegen elkaar . De zware voetstappen van waarschijnlijk een vent kwamen op mij af . Ik probeerde mijn bibberen te verbergen en met een effen gezicht terug te staren naar de grote zwarte ogen die ik al eerder had gezien , Het was Zayn , zo noemde Niall hem toch . De glinstering in zijn ogen verontrustte me , hij rook naar weed en alcohol dat maakte me alleen nog maar zenuwachtiger . ‘ what do you want from me ?’ spuugde ik in zijn gezicht . Ik zag hoe er en minachtend glimlachje uit zijn mond kwam , een gebaar met zijn hand deed de andere mensen weggaan , de mensen die schuifelend luisterde naar mijn verontrustend geslik de hele tijd . Het felle licht dat werd aangestoken deed mijn ogen verblinden , vastgebonden op een stoel in een Kleine kamer waar het eigenlijk nog vrij gezellig leek te zijn . Er stond een zetel , een fornuis , gewoon een klein appartementje . Zayn liep naar de keuken die waarschijnlijk achter me was , gestommel van een lade die ruw werd opengetrokken . Mijn ogen werden groot van schrik toen hij terugkwam met een groot mes in zijn hand , proberend het te verbergen keek ik naar Het touw dat in mijn polsen aan het schuren was. ‘ does it hurt ?’ Verbaast maar toch op mijn hoede verschoot ik van de toon hoe hij het had gezegd , bezorgd en echt begaand. De blik in zijn ogen was veranderd , precies als de andere mensen erbij waren dat hij zich anders moest voordoen , Gedachteloos sneed hij het touw los . Mijn handen wreven zachtjes rond mijn polsen , er waren streepjes bloed te zien die langzaam naar beneden , langs mijn ellebogen liepen . Ik wou opstaan , wegrennen vluchten van deze plek . ‘if you go , I will kill the kid !’ Zei hij weer op de bekende koele toon die als een mes in mijn hart sneed . Koppig ging ik terug op de stoel zitten , gedachten raasden door mijn hoofd , wat kon ik nu in godsnaam doen om hier weg te komen . ‘what do you want from me ?’ zei ik nog een keer op een rustigere toon , nog steeds afwijzend . Het zonlicht viel mooi op zijn gezicht en de meubels in de kamer , door de verwarring van de laatste dagen wist ik niet hoe laat het was , s’ochtends , s’middags . Hij knikte traag zijn gezicht en greep met zijn vuile handen naar een schaal met chips en at het gulzig op , kwijlend keek ik naar het bakje , Uitgehongerd en moe , ik moest eten hebben . Trillend van de honger die ik eerst ver weg had gestopt Liep ik smachtend naar het roze bakje met chips . Een scherpe lach vulde de kamer . ‘you’re hungry hé ?’ Het bakje werd naar me toe gericht , ik mocht iets pakken ,Het kwijl liep me in de mond , zwetend , er kon iets inzitten , gevaarlijk misschien . De honger won het van mijn verstand en mijn handen grepen het bakje vast en liep ik naar het bed . Het was zacht lang gelede dat ik dit had gezien , gevoeld en zeker al niet in geslapen . Gulzig begon ik handjes chips te grijpen en in mijn mond te proppen , de heerlijke zoute smaak vulde mijn mond , tevreden at ik alles op tot het laatste kruimeltje , Ik leek wel op een beest , zo snel at ik het op . Zayn liep naar me toe met een volgens mij een oprechte glimlach . ‘what is this all about , what are you gonna do ?’ vroeg ik nu wat strenger , dwingerdere toon . Traag ging hij zitten naast mij en legde een hand op mijn bovenbeen , het bezorgde me een hevige rilling , Zijn hand lag er nog steeds , afwachtend liet ik het daar liggen . ‘well you really don’t know !’ ‘what ?!’ Ik zag zijn ogen glinsteren , hij hield van om de macht te hebben over iets , een ding , zo keek hij naar mij , alsof hij me ging gebruiken en daarna weggooien , misschien was dat ook wel zo . ‘The food is almost gone , we fight to survive !’ Hij duwde met zijn handen me op het bed en probeerde op me te gaan zitten , spartelend gaf ik hem een stomp in zijn maag . De tijd dat hij van de wereld was liep ik naar de deur en probeerde de klink om te draaien , tuurlijk op slot . Hij grinikte en liep weer naar me toe , Zijn hand ging naar zijn broek en trok er een pistool uit , glanzend ijzer . Het kleine zwarte gaatje staarde me aan , Er kon elk moment een kogel uit gaan , zo door mijn hoofd vliegen , het mijn dood in laten jagen . Zayn’s hoofd knikte naar het bed als teken dat er op moest gaan liggen . Machteloos , bang liep ik met knikkende knieën naar het bed toe en ging er traag op liggen . Zayn liep naar me toe met een minachtende blik en nog steeds zijn pistool in zijn handen , op mij gericht . ‘please ?’ jammerde ik . Er liepen weerloos tranen over mijn gezicht , ik kon niets doen , vrijwillig de dood instappen ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen