Foto bij Just a training

Ik kan alweer lopen en loop dan ook meteen naar de keuken. Iedereen is er al en ik schuif aan. ‘kun je alweer lopen Ulvida’ vraagt Keeve en kijkt mij meteen aan. ‘ja, maar niet echt bepaald makkelijk, het gaat al wel weer over’ zeg ik om haar gerust te stellen wat niet echt lukt. ‘kom we gaan nog even trainen’ zegt Hiroto en loopt naar de trainingszaal. ‘kun je wel meedoen Ulvida’ ‘ja, of tenminste ik ga het proberen’ lach ik naar Keeve. ik probeer Keeve. gerust te stellen wat niet echt lukt. ‘hoe krijg ik jouw nou gerust Keeve’ zeur ik. ‘ik ben gewoon bezorgd’ zegt ze en zegt verder niks. Bij de trainingszaal gaan we de meiden kleedkamer in waar Maquia, Ann, Crypto en Pandora al zijn. ‘zo, jullie gaan dus ook trainen’ lacht Maquia toen we binnen kwamen. ‘ja we willen goed in vorm zijn’ antwoord Keeve en kleedt zich om. ‘morgen is de grote dag’ zegt Pandora ‘grote dag??’ vraag ik meteen. ‘ja, morgen gaan we de andere scholen aanvallen, heeft hij je niks verteld’ zegt Pandora. ‘nee, niet dat ik weet, ik kom morgen kijken’ zeg ik, ze is een van me vriendinnen, die laat je niet achter, vooral nu we eindelijk beginnen met wat vader wil. ‘welk team is eigenlijk eerst?’ vraagt Keeve terwijl ze haar voetbalschoenen aan doet. ‘euhmm.. ik dacht Raimon’ zegt Pandora en gaat de zaal in. ‘ze is nooit al zo’n prater geweest’ zegt Ann. ‘kom we gaan trainen’ zegt Crypto en loopt naar Pandora. Crypto vind ik niet echt te vertrouwen soms is ze met je, soms is ze tegen je’ denk ik in mezelf. En loop naar de anderen. ‘zullen we eerst maar eens gaan in schieten’ zeggen de jongens die ook op het veld zijn. ‘ dat doen we altijd al’ zegt een van de meiden. ‘dus, daarmee begin je altijd de training’ zegt Burn. Ann loopt naar voren en wil duidelijk iets anders doen. Ann en Burn hebben wel vaker ruzie over de training, maar diep van binnen vinden ze elkaar leuk, dat zie je gewoon. ‘doe gewoon wat Vader zei’ zeg ik en haal ze voor de zoveelste keer uit elkaar’ ‘Ulvida, je moet een keer gaan tellen hoe vaak JIJ ze wel niet uit elkaar houdt’ zegt Maguia en rent op me af. ‘nou, gelukkig doet iemand dat nog, wij staan hier ook maar wat te staren naar hun’ lacht Keeve. Laten we maar gaan overspelen en dat een paar strikers de keepers gaan in schieten’ zegt Hiroto ‘ja hoor, heeft vader je dat weer gezegd’ zegt Gazel en begint loop weg. ‘Hoe zou het morgen wel niet gaan, zullen we wel winnen?’ schreeuw ik naar hun en loop woedend weg. ‘nou, ZIJ is boos’ zegt Burn en lacht.

Reageer (2)

  • Ladida

    Haha leuk hoofdstuk ze is boos :) ga maar weer snel verder xD iet wat ik volgens mij al echt heel vaak gezegd heb xD

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    haha wauw burn ze zien we dat zeboos is

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen