'Ja, wij horen bij elkaar Hidan' Grijnst Nagato-sensei.
Ik knik dan maar en kijk naar Junya die nog steeds hetzelfde zit.

Nagato pov.:

Ik loop op Junya af en kniel langs haar neer. 'Junya.' Zeg ik op zachte toon en leg mijn hand op haar arm. Haar ogen bewegen zich langzaam naar hun hoeken en kijken me leeg en eenzaam aan. Tranen vullen haar ogen, maken haar ogen doffer dan ze al waren en verlaten haar ogen, over haar wangen heen. Ik trek Junya uit de stoel en knuffel haar. Ik voel de bezorgde blikken van Konan en Hidan op mijn rug. Lichtjes draai ik mijn hoofd en praat zonder geluid te maken. Konan knikt dat ze het snapt en neemt Hidan mee de gang in.

Konan pov.:

Ik zie Nagato zijn lippen bewegen en knik dat ik het snap. Geluidloos neem ik Hidan mee naar de gang en leg hem zachtjes uit dat het beter was dat hij nu maar ging. 'Het word immers ook al donker.' Zeg ik en geef hem zijn spullen aan. 'Snap ik, take care of her.' Zegt hij en verlaat het huis. 'I will.' Zeg ik zacht terwijl ik de deur dicht maak en afsluit.

Reageer (3)

  • Nillinxia

    Geweldig en zo verslavend dit xD
    The next one please?!

    1 decennium geleden
  • animevampire

    *waarom hebben ze zo weinig smiley's?

    awwww, poor little girl


    who killed them(6)

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    zielig kindje ..
    het komt wel goed .. hoop ik(A)

    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen