Foto bij -004

'its just a car !'
blijven lezen aub . het word nog spannend (;

In mijn hand lag het kleine handje van Lux , Die braaf naast me stapte en met zonder zeuren volgde . Soms ontsnapte er uit het mondje een klein schattig lachje dat mijn dag weer hellemaal zou maken . je hoorde alleen het kleine getik van haar schoentjes op het kapotte asfalt en mijn voeten die er achteraan slofte . ‘where’s Hally ?’ bleef Lux maar vragen , die vrolijk achter Niall begon te huppelen die auto’s aan het checken was . Zijn haar was wat gewassen en hij had andere kleren gevonden , ze waren wel wat te klein maar het ging net , De bruine haren waaide wat door de zandwind. Ik merkte aan mezelf dat ik naar hem aan het staren was . Hij bukte naar een auto maar kwam al snel er terug uit , geen batterij , Zijn blauwe ogen vonden de mijne , er kwam een kleine glimlach op zijn gezicht dat zijn ogen deed opfleuren . Een paar stappen verwijderd van elkaar , een spanning die ik graag kwijt zou willen . Onze blik bleef gefocust op elkaar , alsof Lux die aan het been van Niall hong , er niet was . Hij zette een paar stappen in mijn richting . Getoeter van een auto hield me uit mijn gedachten , opgelucht en vol afwachting keek ik achter me . Een grote zwarte auto met geblindeerde ramen kwam onze kant op . Een vlaag hoop vloeide er bij mij naar binnen , dit zou wel eens onze redding kunnen zijn uit deze woestijn van verdriet. Mijn ogen werden groot , mijn hart begon in mijn keel te kloppen , mijn handen begonnen te trillen . Ik wou beginnen te snikken van geluk , hier door mijn knieën zakken op de grond en smeken om te stoppen en me mee te nemen naar een plek waar het beter was dan hier , ergens waar er genoeg eten en drinken was en geen uitgehongerde mensen die je wilden op eten . Niet gemerkt dat Niall achter me was komen staan , hij greep mijn arm vast en trok me wat naar achter , weg van de auto . ‘niall !!’ zei ik verbaast , snapte hij dan niet dat dit onze redding kon zijn . ‘Adri , you don’t wan’t …..!’ Ik trok me hard weg van hem en ging midden op de weg staan , zodat de auto zeker ging stoppen . Hard op de remmen gedrukt stopte de auto een paar centimeter van mijn voeten verwijderd . De autodeuren gingen open , een jong meisje van ongeveer mijn leeftijd met knalroos haar , een jongen met groen gekleurd haar en half geschoren . ‘look what we have here!’ De jongen met het verbazende haar , struis liep met harde stappen naar me toe . Te nieuwsgierig wat er gebeuren ging bleef ik staan , maar toch voelde ik dat het goed fout zat . ‘what’s your name darling ?’ fluisterde hij met zijn zware stem op een minachtende toon die me totaal niet aanstond . ‘Adriana!’ fluisterde ik . ‘well my name is Jonas Black , nice to meet you ?’ Hij stak zijn vuile hand naar me uit , mijn kin schoot minachtend in de lucht , die ging ik niet aanraken ! Het ontlokte hem een gegrinnik om mijn reactie . ‘ well this is Marine christhoper Wild ! but please just say Mari!’ De mannier waarop hij het zei was sarcastisch. Niall keek me bezorgd aan , je zag de wanhoop in zijn blik , hij kon ook hellemaal niks doen op de mannier dat Mari hem had vastgebonden langs achter en Lux een prop in haar mond had gepropt . ‘what do you want?’ snauwde ik naar Jonas. ‘well , i really don’t know , maybe they want just you !’ ‘who is they !!??’ vroeg ik bedenkelijk . Mijn handen waren vastgebonden , het touw schuurde tegen mijn polsen , het branden , hard , maar dat was niet het enige waar ik me momenteel zorgen om maakte . Hij beantwoorde niet op mijn vraag en duwde me ruw in de auto wat Niall gemompel opleverde , ‘leave the girl alone !’ schreeuwde hij ! ‘why , oh god are you in love ?’ Niall begon te blozen . Het verbaasde me , Niall kende deze jongens al en misschien wist hij ook al wat ze gingen doen , zo leek het teminste . Alle vertrouwen dat ik had gekweekt tegenover hem zonk in mijn schoenen , Zijn blik vermijdend keek ik naar buiten , naar de wegen die voorbij raasde , Het was stil in de auto behalve dan het gesnik van Lux naast me. Tuurlijk was ze bang , een kindje van 6 jaar , vastgebonden in een auto met enge , onbekende mensen op de voorbank . Er rolde een verloren traan over mij bleke koude gezicht , de ogen van Niall prikten in mijn rug . Ik kon het niet laten en keek kwaad naar Niall , verbaast keek hij terug naar mij , met een blik alsof hij niet wist wat er aan de hand was. Jonas handen deden de grote schuif deuren open van de zwarte auto . Het gerinkel van de deur klonk als regen die op plastic viel . ruw werden we uit de auto gedronken , bekeken , gekeurd door een stuk of 10 mensen , met allemaal gek gekleurd haar , expres gescheurde kleren et zelfgestoken piercings . Lux begon alleen nog maar harder te snikken door het gekke volk , te proberen haar te sussen . Lang afwachtend stonden we op een rijtje naast de auto , met koude wind dat sneed in ons gezicht naast een grote verlate fabriek die voor de helft was ingestort , De grond lag vol zand en krantenpapier dat overal heen was gewaaid . Een jongen met zwart omhoogslaand haar en een pet op kwam achter een auto tevoorschijn . Naast me begon Niall te trillen van woede , Ik voelde hoe hij het uit wilde schreeuwen , en allemaal scheldwoorden op zijn tong had liggen . Hij kende deze jongen , voor zeker !

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Ommgggff Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • KingZayn

    Neeee, Niall mag Zayn ni haten. Ziall forever <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen