034~ Niall
Niall James Horan POV
Het duurt te lang, ik kan die stiite niet meer aan, Liam is te lang weg, ook Harry zit een beetje bezorgd naast me met zijn mobiel in zijn handen. ‘Have they called yet?’ Vraag ik als het stil is. ‘No.’ Mompelt Harry. ‘Do it.’ Zegt ik en ik draai me naar Harry om. ‘Maybe I screwed-.. Good idea maybe we should just call.’ Zegt hij en geeft me een knipoog, ik knik.
‘What time is it?’ Vraag ik als Harry zijn contactenlijst doorzoekt naar Liam. ‘Half past two midnigh, it will not be that he stays sleeping?’ Zegt Harry en vind de naam van Liam en klikt erop. ‘No, Liam is not like that.’ ‘Okay, I will call him.’.
Het is stil, ik hoor Harry’s ademhaling en het geluid van de telefoon, het duurt even maar voordat de telefoon op voicemail spring neemt Liam op. ‘Liam.’ ‘Liam, Where are you?’ ‘Who is this?’ ‘Can’t u read?’ ‘Hi Harry.’ ‘When do you come home?’ Zucht ik en ik draai met mijn ogen.
‘I don’t know, Sophie aunt gives me tea and Sophie is sitting next to me watching tv.’ Mompelt een stem. ‘Oh, but-’ ‘Liam, What does Harry says?’ Hoor ik de stem van Sophie zacht klinken, Harry en ik zitten met het mobieltje tussen onze oren. ‘Harry take care of Niall i will come.’ Zegt Liam en hangt me op.
‘That was-’ Mompel ik. ‘Weird.’ Vult Harry me aan, ik knik en het is even still. ‘I have to take care of you?’ Mompelt Harry, Ik draai met mijn ogen. ‘He was just..’ Ik klap dicht als ik mijn mobiel zie lichten.
Liam: Sorry, it's very nice here, I drink my tea and I come home.
Harry slaakt een zucht als hij over mijn schouder heeft mee gelezen, Liam heeft het voor elkaar, Sophie vind hem nu de favoriet. Samen kijken ik en Harry naar mijn telefoon hoe hij weer uitgaat.
326, Weinig sorry had het druk vandaag en heb een begin gemaakt aan story 2 =] Checkk ->*KLIKKK* Dikke Kus Iris
Reageer (1)
verder please !!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden