-15-
Quinn POV
Ik stond voor de spiegel in het dramalokaal. De drama klas was er nu niet dus ik kon hier ongezien doen wat ik wilde. Ik draaide wat in me haar toen ik een soort schim in de spiegel zag.
,,Oh..'' Klonk het ook ineens. Ik keek razendsnel om en zag Katie. Ik wist dat deze dag eraan zat te komen. Het moment van de waarheid.
,,Ik ga alweer..'' Zei Katie zachtjes.
,,I can explain.'' Zei ik snel voor ze de kans had om weg te komen. Ze draaide zich weer om.
,,Wat?'' Zei ze.
,,Ik kan je uitleggen waarom ik.. Nou ja, deed wat ik deed..'' Stamelde ik. Dit was zo raar ik heb nog nooit een ruzie hoeven fixen.
,,Nee.. Dat hoeft niet'.'' Begint Katie en wil weer weglopen.
,,I'm in love..'' Zei ik verward. Ze draaide zich WEER om naar mij, en fronste. Ineens keek ze alsof ze een soort van medeleven had.
,,Omg.. Drew?'' Vroeg ze. Het bleef even stil terwijl de woorden tot mij doordrongen.
,,Wat? Drew? Nee... Gek..'' Weer bleef het ongemakkelijk stil en Katie bleef me doordringend aankijken.
,,You..'' Ik slikte twee keer. Katie sperde haar ogen wijdopen. En ook zij slikte hoorbaar.
,,Me..? Are.. You a lesbian ?'' Vroeg Katie ongelovig.
,,No..'' Zei ik.
,,Then how can you..?''
-,,Ik ben biseksueel.'' Verklaarde ik. Katie begon ineens te huilen.
,,What?'' Vroeg ik verbaasd.
,,Waarom zei je dat dan niet gewoon? Je hebt me keihard voor lul gezet!'' Riep ze uit. Nu begreep ik het pas. Ik slikte.
,,Ik was gewoon jaloers. En kwaad. Je had het altijd over Drew. Weet je hoe het voelt als jij verliefd op iemand bent, en diegene is niet verliefd op jou maar op degene die je haat?'' Ik begon nu ook te huilen. Daar stonden we dan. Both crying.
,,Wat zijn we ook weer pussy's..'' Grinnikte Katie. Ik lachte.
,,Maar je moet weten, dat ik hetero ben..'' Zegt Katie.
,,I know, but dealing with a broken heart still hurts..'' Zei ik. Ik drufde haar niet aan te kijken.
,,I know..'' Zegt Katie..
,,Hoe? Jij en Drew zijn gelukkig samen!'' Riep ik uit. Het bleef even stil.
,,Oh no. He doesn't know yet, does he?'' Zei ik.
,,Ja nou, het lukt me gewoon niet bij hem klap ik dicht.'' Zegt katie.
,,Maar waarom zou hij je niet leuk vinden?'' Vroeg ik.
,,Omdat ik een bitch ben! Ik heb mijn bestie uit mijn club gegooid.'' Zegt Katie en begint weer tehuilen.
,,Daar had jij alle recht op, ik was zo gemeen!'' Riep ik terug. Weer een lange stilte.
,,Dus.. Hoe is het met je reputatie?'' Vroeg ik.
,,Could do better.'' Zegt Katie.
,,Zal ik Drew maar gewoon vertellen hoe geweldig je bent?'' Zei ik.
,,Don't even dare!'' Zegt Katie. We begonnen te lachen en ik liep naar haar toe. Mijn gezicht was heel dichtbij die van haar.
Voor ik wist wat er gebeurde kuste ze me. Volop de mond. Ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
,,Verwacht er maar niet te veel van.'' Zei Katie.
,,I've got class.'' Zegt ze en loopt weg. Damn.
Er zijn nog geen reacties.