Foto bij Welcome back

Cindy Chanel Woude.

Na een lange schooldag eindelijk thuis!
Ik ga rustig op de bank liggen en de tv op TLC sraan, mmm not to were is op.
Die vrouwen zien er ook altijd zo lelijk uit, altijd andere voor laten gaan en nooit aan zichzelf denken.
Best wel sneu eigelijk, altijd aan jezelf blijven denken.
'CINDY !! REAGEER NOU EENS!' hoor ik ineens vanuit de keuken, en ik schiet overeind.
'Oh, ja sorry, wat is er man?' 'Nou je vader en ik zijn voor een weekendje weg naar texel, dus je bent alleen met Koen'
mmm, en daar kom ik dan nu pas achter ?? 'waneer was dit al geplant ?' vroeg ik dringend, 'al een tijdje, alleen je had nooit tijd om even te luisteren, trouwens nu je wel even tijd heb, wil ik graag even met je praten.' zei mama sirieus, 'wat is er? ' 'Nou, ik wil het even over je gedrag hebben, met hoe jij op dingen reageerd, en je hebt zoveel stress.. ik vind dat je een beetje rust nodig heb, ga eens op vakantie?'
Toen me ma dat zei werd ik echt boos, hoe kan ze dat zou zeggen?! als ik niks doe is het niet goed, en als ik wel wat doe ik het ook niet goed, wtf. dacht ik bij mezelf.
'Mama, ik heb geen rust nodig, ik doe alles via shema, en alles loopt op rolletjes, dat ik heb druk heb, heeft iedereen wel eens, en nee, ben ook niet gestrest, mam je hoeft je geen zorgen te maken, je weet dat ik zelf ook stop als ik tever over me grens ga.' zei ik duidelijk.
'ja ja, dat weet ik wel, maar lieferd, heb je dan ook niet door dat je echt heel sagerijnig bent?' 'dat komt omdat ik niet goed slaap, en ik ben super moe, en heb hele erge hoofdpijn mam, ik ga naar bed.' ik geef mama een kusje op der wang en loop naar boven.

eenmaal boven in me kamer, laat ik me vallen op me grote bed, en kijk ik naar de spiegel niet naast me bed hangt.
ik kijk naar mezelf, 'mischien heb ik dan toch wat rust nodig? neeee het zal wel niet, ze zeuren een beetje, kom alleen slaap tekort meer niet.'
ik kleed me uit, pak 2 handdoeken, en loop ermee naar de badkamer,, in de badkamer trek ik de rest uit en stap ik onder de warme douche.
'eigelijk lijkt england me wel leuk om een keertje op vakantie te gaan, en oom max woond daar ook, dus ik heb zo een slaapplaats' zat ik mezelf nog in tedenken. ik stap na een tijdje de douche uit en doe de ene handdoek in mn haar, en de andere om me lichaam af te drogen.
ik droog me af en gooi de handoek in de wasmand, en trek me pyjama aan, eenmaal in me kamer doe ik de andere handoek van me hoofd af, en maak ik een knot van me lang krullende haar, en net als altijd natuurlijk prinkt er precies een krul naar boven.
ik plof weer op me bed, doe de dekens over me heen natuurlijk, en ik val zo in slaap.




Dit is pas me eerste dus ga er niet vanuit dat de eerste paar al perfect zijn, ik doe me best hihi x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen