Foto bij Vampire - ten

JULIA:

Ik kreeg een warm gevoel van binnen, en ik besloot om hem een langere kus te geven, ik leg mijn handen om zijn nek, en hij om mijn heupen, hij stopte met zoenen ''Zometeen is de lol er van af'' zei hij met een sexy stem, die ook nog eens heel zwaar was. Ik knikte, en ik liep naar mijn huis, gelukkig was het niet zo ver, het was inmiddels alweer elf uur, en toen ik binnen kwam zat mijn broer bezorgt op de bank, hij keek hartstikke boos, wat had ik gedaan? Hij kwam naar me toe gelopen ''Waar was je al die tijd!'' zei hij bezorgt, OHJA! helemaal vergeten, ik had me broer niet gesms't! Terwijl ik er nog aan dacht ''I-ik was aan het overwerken'' hij zou me nooit geloven, maar wonder boven wonder geloofde hij me ''Oh oke, dan is het niet erg'' hij liep naar boven en ging slapen. Ik zucht van opluchting en besloot ook maar naar bed te gaan, gelukkig had ik morgen vrij dus kon ik lekker uitslapen....

De volgende ochtend werd ik wakker, ik keek op me wekker, het was 9 uur s' ochtends, tijd om uit bed te gaan dus, ik kleedde me aan en onderging mijn ochtend ritueel die ik altijd deed, ik hoorde allemaal gerommel in mijn tuin, en er viel wat op de grond? Ik stond op en liep naar de tuin, ik keek om het hoekje en ik schrok...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen