Foto bij 038 - future

Pov : Madison

Ik las de laatste pagina van m’n boek en sloeg daarna met een knal m’n boek dicht. Ik zucht en keek voor me uit.
De lucht was helder zonder een wolkje aan de lucht. De kinderen, het team en Niall waren bezig met een activiteit in het bos. En sinds ik rustig aan moet doen zit ik hier helemaal alleen de huisjes te bewaken.
Ik leg m’n boek weg en ga in een kleermakers zit op m’n stoel zitten en keek naar de teddybeer dat sinds vanochtend in de hoek van de veranda staat. Ik glimlach pak hem van de grond en hield hem voor me.
Ik loop naar binnen en pak een pen en papier en loop weer naar buiten en ga weer zitten. Ik vouw m’n benen weer over elkaar heen en zet de teddybeer naast me neer.
Om mezelf een beetje bezig te houden probeer ik voor de zoveelste keer een songtekst te schrijven :

Just a small town boy and girl
livin' in a crazy world.
Tryin' to figure out what is and isn't true.
And I don't try to hide my tears.
The secrets or my deepest fears.
Through it all nobody gets me like you do.
And you know everything about me.
You say that you can't live without me.

I'm only up when you're not down.
Don't wanna fly if you're still on the ground.
It's like no matter what I do.
Well you drive me crazy half the time;
the other half I'm only trying to let you know that what I feel is true.
And I'm only me when I'm with you.


[authors note : Taylor Swift – I’m Only Me When I’m With You]

Ik schrijf m’n laatste woord op en leg dan de pen naast me neer. Tevreden keek ik naar de tekst die ik had opgeschreven. ‘’niet slecht’’glimlach ik en vouw het papiertje dicht.
Ik keek voor me uit. Nog niemand te bekennen. Ik sta op en leg het papiertje veilig binnen op de tafel.
Op blote voeten loop ik naar het water en ga er tot m’n enkels in staan. Het water bewoog door de zachte wind die door over het water blies.
Nog 1,5 tot kamp voorbij was. Ik vroeg me af of Niall zich aan zijn belofte hield, en niet zo werd al Mike.
Het leven zal na kamp drastisch veranderingen ondergaan. Niets zal meer hetzelfde zijn.

Iedereen die het vanaf het begin lezen hartstikke bedankt (:
Er zullen vast nog wel een hoop hoofdstukjes komen!
I love you! xx

Reageer (4)

  • Frederique95

    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Fairchild

    geweldig, alweer!

    1 decennium geleden
  • xkimberly

    Ga jij ook naar 1D op 3 mei?
    Ik ga met 2 vriendinnen eerste rang (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen