030
Melayn prov.
Eindelijk kwam de rest thuis, het was zo saai zonder ze, oke natuurlijk was ik blij dat taylor er weer was maar die was bijna alleen maar bezig met harold, en Zayn die had het druk met muziek maken. De deur bel ging dus ik deed open, En daar stond Jelisa ze begon teschreeuwen en we vlogen elkaar in de armen, louis deuwde ons aan de kant en liep naar binnen "HARRY HAARRY WERE ARE YOUUU!!!" kwijkte hij. waarop ik rustig antwoorde, "uhhh, hij is in de keuken.." louis keek me aan zetten zijn en El's koffers neer en rende naar de keuken. Eleanor gaf me een knuffel en ik helpte liam met zn spullen naar binnen dragen. zo wat had hij veel gekocht in parijs, Zou der ook een Cadeautje tussen zitten? Ik werd nieuwgierig dus vroeg ik het gewooon. "Liam? Uhmm, Hebben jullie nog Cadeauwtjes gekocht?" Waar op liam antwoorde "Maybe why you wanna now that?" "Gewoon ik ben nieuwGierig" en ik liep naar boven. ik zat dat Jelisa en Taylor elkaar al hadden gevonden en zaten uitgebreid tepraten over wat er allemaal gebeurd was. Ik ging bij hun zitten nog geen Minuut later hadden we al een lach bui net als vroeger, "Wat ben ik blij dat ik jullie nog heb" Zei jelisa, We kijken elkaar aan en gaven elkaar een big huge, "ohh ik hou van juliiee !" Zei ik.
Reageer (2)
awww same here.
1 decennium geledenJe hebt me tranen gegeven my perfect life! Niall als boyfriend jullie als me best friends!
1 decennium geleden