Foto bij Vambanger - three

JULIA:

Ik fronste toen ik merkte dat hij wegliep en ik vroeg me allerlei dingen af. Het was raar dat ik ook niet zijn gedachten kon lezen, dan wist ik gelijk wat hij over me dacht. Maar dat kon ik dus niet. Dat vond ik al één ding wat ik erg raar vond. Ik ging gauw verder aan het werk en ik zag dat er nieuwe dingen in de koelkast stonden, genaamd “True blood”. Ik vroeg me af wat het was en draaide het open. Er stond “O Negatief” op. Ik nam er een slok van en ik ging bijna over me nek. Het was niet te zuipen. Ik rende naar het toilet en spuugde het daar uit. Wat was dat? Ik hoorde allerlei rare geluiden van het achterterrein komen. Ik deed langzaam de achterdeur open en zag dat Bill daar lag. Ik keek nogal geschrokken omdat ik zag dat ze zijn bloed wilden hebben. Ze hadden hem vast met zilveren kettingen en ik zag dat hij zich niet kon bewegen.

Ik rende snel richting Bill en sloeg de mensen weg zo ver dat lukte. Zo sterk was ik niet, dus pakte ik een stuk hout en sloeg ze allebei op hun hoofd. Al snel was het een bloedbad geworden. Ik haalde de kettingen van Bill af en keek hem verontwaardigd aan. “Wat wilden zij nou weer van je?” vroeg ik nogal voorzichtig. Ik gooide de kettingen ergens verderop en hielp Bill opstaan. “Gaat het wel?” Ik fronste toen ik merkte dat hij raar deed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen