Oke sorry dat ik zolang niet meer geschreven heb mijn laptop was kapot en toen ie weer gemaakt was had ik geen tijd om te schrijven. Morgen begint namelijk een nogal belangrijke toetsweek waar ik super goed voor moet leren. Of toetsweek ik heb 2 dagen alleen maar toetsen. Woensdag ben ik vrij. Donderdag komt iemand vertellen over zijn/haar beroep en vrijdag ben ik ook vrij. Vanmiddag heb ik een verjaardag van mijn opa. Ik ga daar wel echt even brainstormen over wat het volgende thema kan worden want ik ben een beetje inspriratieloos... Dus als jullie een idee hebben let me know!

Heeel veeel sorry!

- Missstayne

P.S. aangezien ik nog niet veel abo's heb zou ik het echt waarderen als jullie meer mensen willen laten weten van mijn story.
Ik zal dan jullie story (als je die hebt) ook gaan promoten

Reageer (3)

  • miemstyless

    Damn nu kan ik je weer geen succes wensen met je toetsen omdat ik te laat ben:( maar gingen ze wel goed??
    Hihi, ik lees net dit bericht van Pareltje onder mij, maar dankzij haar heb ik nu een abo op deze super leuke storie!!
    Xxxx(K)

    1 decennium geleden
  • Pareltje

    Ik zou jou story wel in mijn volgende hoofdstukje noemen! (:
    Zou je mijne misschien dan ook willen doen..? Heb namelijk ook niet zoveel abo's!
    X

    1 decennium geleden
  • acousticmichael

    Succes met je toetsen !
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen